Konehuoneen puolelta löytyy apuvirranantopaikka, siis + ja apuakun toinen napa runkoon. Edellyttäen, ettei pääakun johtimen + napa pötkötä rungossa kiinni. Jos on epäilys tästä, jättäisin virrat antamatta ja herkistelisin lukon.
Tai sitten tupakansytyttäjästä apuvirta, ovet kai on auki ?
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Konehuoneen puolelta löytyy apuvirranantopaikka, siis + ja apuakun toinen napa runkoon. Edellyttäen, ettei pääakun johtimen + napa pötkötä rungossa kiinni. Jos on epäilys tästä, jättäisin virrat antamatta ja herkistelisin lukon.
Tai sitten tupakansytyttäjästä apuvirta, ovet kai on auki ?
No niin takaluukku auki ja akku vaihdettu ja autokin lähti käyntiin
(moottorin vas etu löytyy + kaapelille kohta ja - iskatin mutteriin ja akkuun kiinni)
Toimii loistavasti vaikka oma akku oli irti
Comment