Mikähän mahtaisi olla kun ei vastannut enää kaasuun kesken ajon 530D lievässä mäessä ja siinä samalla sammui, sen jälkeen sahailin valoissa pari minuuttia ja oli jo pakko työntää pois edestä. aattelin että oisko siirtopumppu ollut vikana kun sammumis hetkellä range näytti 55km niin kävin kipasemassa sitten 10l löpöä ja mittari nousi 1/4 asti eikä vaikutusta kun starttailin, autoon myös syttyi siihen ajotietokoneelle viaksi että fuel inject problem. lisäksi tähän vielä että eilen illalla kun kalalta tulin niin pudotteli koneen alta polttoainetta maahan asti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sammui ajosta eikä vastannut enää kaasuun
Collapse
X
-
Jos imaissut tankin pohjilta sakat polttoainesuodattimeen ja kaikenlisäksi hieman ilmaa väliin niin voipi joutua hyvinkin pitkään starttailemaan. Suodattimelta moottorin puolelta letkua auki ja käyttää virtoja päällä niin puskee pa-pumppu ilmat pois järjestelmästä (kannattaa tosin samalla vaihtaa suodatin niin ei jää karstoja järjestelmään kiertämään).- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Kukkakaali57 View PostTosiaan Korkeapainepumpun tiiviste vuotaa. entäs sitten
Netistä löytynee ohjeet jos meinaa ite tuon pumpun purkaa ja vaihtaa tiivisteet.
Comment
-
-
Tosiaan pumppuun vaihdoin tiivisteet kun hajalla olivat nyt tuli semmonen ropleema että ajossa kun vedättää isommilla kierroksilla niin tehot häviää ja ajotietokoneelle hyppää teksti fuel injec system oisko maholliesti ongelmana se paineensäätö venttiili? illalla luin vikakoodit niin jotakin se viittasi pumppuun ettei tee painetta, livedataa luin niin tyhjäkäynnillä kaikki suutin, railpaine ym arvot oli kohillaan.
Comment
-
Comment