No niin, laitetaas nyt sitten vielä raporttia tästä asiasta.Eli tänään vaihtui tuo termostaatti uuteen ja lämmöt palasivat kabiiniin, itseasiassa tyrkkää niin kuumaa ettei "kättä kärsi".Muuten meni tuo homma hienosti, ilmaus vaan tuotti hieman vaikeuksia mutta lopulta sekin onnistui.
En myöskään saanut tuota viskon 32mm mutteria auki vaikka kuinka paukuttelin "oikeaan" suuntaan.Vaan purkasin tuon kuten Kfz-koenig, eli tuolta tuulitunnelin ja syylärin välistä nuo 4 kuusiokoloruuvia pois.Termostaatti oli ilmeisen alkuperäinen (leima 9/97) ja päällisin puolin ehjä, o-renkaassa ja profiili-tiivisteessä sen sijaan näkyi selviä vuotojälkiä, liekö merkitystä?(nestettä ei ole tarvinnut lisätä) Lämmöt pysyvät nyt mittarin mukaan koko ajan puolessa välissä ja lämpöä riittää kuten Bmw:ssä pitääkin.
En myöskään saanut tuota viskon 32mm mutteria auki vaikka kuinka paukuttelin "oikeaan" suuntaan.Vaan purkasin tuon kuten Kfz-koenig, eli tuolta tuulitunnelin ja syylärin välistä nuo 4 kuusiokoloruuvia pois.Termostaatti oli ilmeisen alkuperäinen (leima 9/97) ja päällisin puolin ehjä, o-renkaassa ja profiili-tiivisteessä sen sijaan näkyi selviä vuotojälkiä, liekö merkitystä?(nestettä ei ole tarvinnut lisätä) Lämmöt pysyvät nyt mittarin mukaan koko ajan puolessa välissä ja lämpöä riittää kuten Bmw:ssä pitääkin.
Comment