Mikä mahtaa olla lukko prosentti tollasessa kitka perässä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 perä Pari kuvaa lisää
Collapse
X
-
Jos jollain sattuu tällänen ylimääräsenä olemaan nurkissa, ni mullaki vois olla projekteissa käyttöäKalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
- Official member of Team Järki & Kohtuus -
- You gotta pay to play -
Comment
-
-
Originally posted by m5 lemansYmmärsinkö oikein että sulla on E39 M5 perä "kellarissa"!? Voisitko kertoa enemmän; vm? ajokm (jos tietoa) ja miten se päätyi sulle (ettei vaan ole mun vanha joka vaihdettiin toisen...huonompaan
Ja omaan projektiin on sen moottori tulossa joten perälle ei ole näillä näkymin käyttöä.
Comment
-
-
Itse taas vaihdoin omani tavallisen tieltä alta pois. Murikka vaatii asc:n lisäksi myös T:n ja esc:n jotta ajokäytös olisi edes jollain tavalla luistonesto päällä käsiteltävissä. jokainen asc:n leikkaama luistoa rajoittava nykäisy kääntää samalla perää tien kallistuksen suuntaan hieman. Varsinkin ääritilanteista tulee ihmeellistä nykimistä/kiemurtelua/pidon irtihakkaamista, jolloin perän yhtäkkinen pitkä luisto vastaohjauksessa on enemmän kuin mahdollinen.
Varsin ikävä siis ajella pelkällä asc:llä joka ei selvästikkään osaa elektronisesti käsitellä lukkoperää. Tämä on se syy miksi e39:iin ei ole lukollista murikkaa saanut kuin asc+T+esc:llä varustettuun M5:een.
Toki jos ajelee koko talven luistonesto pois päältä kytkettynä ja ottaa päivittäisen ajamisen leikkinä, mutta sitten kyse ei ole ainakaan meillä emännän ajamasta päivittäisestä käyttöautosta. Kesällä ei sen alla oloa tietysti huomaakkaan parisataa heppasessa ajoautossa...joten kuollutta painoa silloin. Toki varmasti voisi toimia asc+T+esc:ssä autoissa, mutta epäilen että elektroniikka pitää olla tuolloinkin päivitetty lukkoperälle(M5?).Last edited by Hemi; 30-01-2006, 12:55.
Comment
-
Comment