Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 M5 perä Pari kuvaa lisää

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • P-Kuikka
    Bimmer Rookie
    • Sep 2005
    • 26
    • Kyröö (se parempi)

    E39 M5 perä Pari kuvaa lisää

    Mikä mahtaa olla lukko prosentti tollasessa kitka perässä?
    Attached Files
    Last edited by P-Kuikka; 19-10-2005, 15:36.
  • Bmw_e30
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2004
    • 1260
    • joutseno

    #2
    numero sarja vois helpottaa pikkase...
    ex 325i -85 325i
    325i soupe -92 325i

    Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

    Comment

    • m5 lemans
      Bimmer Rookie
      • Oct 2005
      • 190
      • espoo

      #3
      Muistista...

      Jos toi on M5:sen orkkis perä niin muistaakseni 25%. Onko se myynnissä (mun huutaa)?

      Comment

      • Polar
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 2045
        • Espoo

        #4
        Jos jollain sattuu tällänen ylimääräsenä olemaan nurkissa, ni mullaki vois olla projekteissa käyttöä
        Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
        - Official member of Team Järki & Kohtuus -
        - You gotta pay to play -

        Comment

        • harrastaja
          Bimmer Rookie
          • Jan 2004
          • 73
          • Riihimäki

          #5
          Minulla on mahdollisesti ylimääräinen murikka.
          Ehdotuksia "kuunnellaan".
          https://sites.google.com/view/harrastajanalbumit

          Comment

          • m5 lemans
            Bimmer Rookie
            • Oct 2005
            • 190
            • espoo

            #6
            Nimimerkki "Harrastajalle"

            Ymmärsinkö oikein että sulla on E39 M5 perä "kellarissa"!? Voisitko kertoa enemmän; vm? ajokm (jos tietoa) ja miten se päätyi sulle (ettei vaan ole mun vanha joka vaihdettiin toisen...huonompaan

            Comment

            • mulk
              Bimmer Rookie
              • Sep 2004
              • 144
              • vantaa

              #7
              oili jalosella yksi 2000 vm M 5 purettavana, itse 2 paivaa sitten huomasin ja sivupeilit olivat menny paiva ennen 200 eur kpl. kaikke muutakin siella viella.

              Comment

              • harrastaja
                Bimmer Rookie
                • Jan 2004
                • 73
                • Riihimäki

                #8
                Originally posted by m5 lemans
                Ymmärsinkö oikein että sulla on E39 M5 perä "kellarissa"!? Voisitko kertoa enemmän; vm? ajokm (jos tietoa) ja miten se päätyi sulle (ettei vaan ole mun vanha joka vaihdettiin toisen...huonompaan
                Ostin "aikoinaan" kokonaisen auton (-99), joka oli palanut sisältä, eli kilometreistä ei tietoa. Noin 2-vuotta ehditty ajella. Pystyyköhän moottorinohjausboxista kaivamaan kilometrejä?
                Ja omaan projektiin on sen moottori tulossa joten perälle ei ole näillä näkymin käyttöä.
                https://sites.google.com/view/harrastajanalbumit

                Comment

                • Hemi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 18880
                  • Pirkanmaa

                  #9
                  Itse taas vaihdoin omani tavallisen tieltä alta pois. Murikka vaatii asc:n lisäksi myös T:n ja esc:n jotta ajokäytös olisi edes jollain tavalla luistonesto päällä käsiteltävissä. jokainen asc:n leikkaama luistoa rajoittava nykäisy kääntää samalla perää tien kallistuksen suuntaan hieman. Varsinkin ääritilanteista tulee ihmeellistä nykimistä/kiemurtelua/pidon irtihakkaamista, jolloin perän yhtäkkinen pitkä luisto vastaohjauksessa on enemmän kuin mahdollinen.
                  Varsin ikävä siis ajella pelkällä asc:llä joka ei selvästikkään osaa elektronisesti käsitellä lukkoperää. Tämä on se syy miksi e39:iin ei ole lukollista murikkaa saanut kuin asc+T+esc:llä varustettuun M5:een.
                  Toki jos ajelee koko talven luistonesto pois päältä kytkettynä ja ottaa päivittäisen ajamisen leikkinä, mutta sitten kyse ei ole ainakaan meillä emännän ajamasta päivittäisestä käyttöautosta. Kesällä ei sen alla oloa tietysti huomaakkaan parisataa heppasessa ajoautossa...joten kuollutta painoa silloin. Toki varmasti voisi toimia asc+T+esc:ssä autoissa, mutta epäilen että elektroniikka pitää olla tuolloinkin päivitetty lukkoperälle(M5?).
                  Last edited by Hemi; 30-01-2006, 12:55.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎