deleted
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kytkimen vaohto + vauhtipyörä?
Collapse
X
-
Originally posted by Mankanjamppa View PostMenopelinä e39 520i manuaali ja pitäisi varmaan suunnitella kytkinremppaa. Onkos tässä kaksoismassavauhtipyörä vai yksimassainen? Tarviiko sitä vaihdella samalla vai selviäiskö pelkällä kytkinsetillä :think
VIN tai VM auttaisi tarkkaan tietoon.
-
-
Originally posted by Jarger View PostPitäisi olla ihan kaksoismassa. Riippuu haluatko huoltaa ennalta. Itsellä ei aikomusta vaihtaa ehytä. En kylläjäykkää vakioautoon laittaisi, aiheuttaa jyrinöitä¤ ym. Itsellä 523i. -96 Orkkiskytkin, 367tkm tms ajettu.
VIN tai VM auttaisi tarkkaan tietoon.
Comment
-
-
Ei sitä pakko ole samalla vaihtaa. Siinä vaan käy todennäköisesti siten, että se rupeaa oirehtimaan ennemmin tai myöhemmin, kuitenkin ennen seuraavaa kertaa kun kytkin olisi taas vaihtokunnossa ja sitten pitää purkaa taas kaikki siitä edestä, kun taas samalla kertaa kytkimen kanssa se on helppo vaihtaa. Samalla kannattaa vaihtaa myös kampiakselin takimmainen stefa.BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
Noissa linkeissä näkyy osat.
M57:aan kun hommasin kytkimen, niin käytetyn kaksoismassan ihan laitoin. Ei viitsi karsia mukavuudesta. Purkaamolta sattui löytyyn uusittu levy purkuautosta samalla kun selasin manuaalikonversioon osia.
Tuo tuo ball pinni neuvotaan vaihtaan, ootteko vaihdelleet?
Tuo pieni keskilaakeri kannattaa samalla uusia myös.
Comment
-
Comment