Mulle vaihdettiin 158tkm kohdalla ja autoliike maksoi. Oli muuten karstaa sen verran, että röörit oli puolet pienemmät kuin pitäisi. Läpät ei juurikaan ilman väkivaltaa liikkuneet, joten oli ehkä vain ajan kysymys koska ne olisivat lähteneet liikenteeseen!! Kantsii vaihtaa.
Lastutin imusarjan vaihdon jälkeen ja samalla tietty EGR sai siivet alleen!! Eipä kerry karstaa enää siinä määrin!
Niinpä tietenkin. Onko kellään tietoa mistä vuosimallista alkaen tämä riesa olisi saatu korjattua?
Jos ostat auton jossa on manuaaliaski (ainoa oikea) niin sulla on tosiaan yksi huoli vähemmän - ainakin jos ajat BMW:llä Itse olen manuaalimiehiä ja edelleen fiilis on se että ikinä en enää osta tomaattia vaikka nykyisessä E39 tomaattilootassa ei _vielä_ todistettavasti vikaa ole ollutkaan. Kaksi tomaattiautoa olen omistanut joista toinen on BMW ja toinen VAG ja molemmissa on herännyt tuntemuksia joista en pidä. E39 530D padalla oli vaan aika vaikea löytää manuaaliaskilla, varsinkin jos on muitakin vaatimuksia pirssille. Mutta kahtellaan nyt miten tuo tomaatti pelaa.... Toistaiseksi tilanne on se että jos voisi valita niin mulle tulisi manuaaliaski.
Comment