Selailin vanhoja topicceja läpi ja jonkin varran sain sieltä tietoa, mutta kysellään nyt jos jollain ois muita mielipiteitä viasta.
Auton sammuu aika usein tyhjäkäynnillä kun laittaa D-vaihteen päälle ja tehot on aivan hukassa. Ei jaksa kiihtyä kuin ainoastaan kickdownilla. Paikoillaan ollessa kokeilin että ottaako miten kierroksia, ei ottanut kun kuin noin 5000kier/min ja kierrokset seilasi vaikka oli kaasu lattiassa. Startatessa joutuu "sahaamaan" aika kauan ennen kuin käynnistyy. Ja sitte tietysti nykii
Vaihdoin tulpat, mutta ei auttanut. olisko ongelmana nyt sitte se nokka-akselin tai kampiakselin asentotunnistin?
Alkaa jo hieman ottamaan hermoon nämä jatkuvat ongelmat kun vasta tällä viikolla joiduin vaihtamaan vesipumpun ja termarin.
autohan oli 523ia -97
Auton sammuu aika usein tyhjäkäynnillä kun laittaa D-vaihteen päälle ja tehot on aivan hukassa. Ei jaksa kiihtyä kuin ainoastaan kickdownilla. Paikoillaan ollessa kokeilin että ottaako miten kierroksia, ei ottanut kun kuin noin 5000kier/min ja kierrokset seilasi vaikka oli kaasu lattiassa. Startatessa joutuu "sahaamaan" aika kauan ennen kuin käynnistyy. Ja sitte tietysti nykii
Vaihdoin tulpat, mutta ei auttanut. olisko ongelmana nyt sitte se nokka-akselin tai kampiakselin asentotunnistin?
Alkaa jo hieman ottamaan hermoon nämä jatkuvat ongelmat kun vasta tällä viikolla joiduin vaihtamaan vesipumpun ja termarin.
autohan oli 523ia -97
Comment