Mikä on viskokytkimen etupuolella olevan "bmw-varaosanumero-lätkän" alla olevan messinkisen(?) tapin tarkoitus? Etsittäessä ylimääräisen äänen lähdettä, tuli otettua flekti pois ja irrotettua se lätkä puhdistuksen yhteydessä. Ääni tuli ilmeisesti juuri tuosta flektistä vaikka väljää ei kytkimessä tunnukkaan. Viskoa pyöritellessä tuli huomattua, että se ei toiminut tasaisesti, tai siis siinä tuntui selvä kohta välillä missä se nappasi enemmän kiinni. Huomasin sitten että sitä tappia pystyy painelemaan/pumppaamaan. Eli se ei ollutkaan mikään pelkkä tukitappi. Nyt ääni on poistunut ja mitään muuta ei tehty. Visko pitää nyt paremmin kiinni tai toisin sanoen on "jäykempi".
Onko tappi joku ilmaus-juttu vai minkä takia se on siellä? Ääneen kuitenkin sillä oli selvä vaikutus, koska flekti on ollut aiemminkin irti ja ääni ei hukkunut.
Tai sitten se oli vain sattumaa, ja visko on muuten vaan jumissa...vaihtoa odotellessa
Onko tappi joku ilmaus-juttu vai minkä takia se on siellä? Ääneen kuitenkin sillä oli selvä vaikutus, koska flekti on ollut aiemminkin irti ja ääni ei hukkunut.
Tai sitten se oli vain sattumaa, ja visko on muuten vaan jumissa...vaihtoa odotellessa
Comment