ihmetyttää mistä vuoto voi johtua autoon vaihdettu vesipumppu ja termari puoli vuotta sitte ettei pitäis niistäkään johtua olen koittanut katsoa mistä vuotaa mutta tosi vaikee nähdä joskus auton pysäköitäessä tulee nestettä kunnon lammikko kun taas joskus ei tule juuri mitään.maanantaina auto on menossa korjaamolle mutta olis kiva tietää ennen sitä mistä vois johtua voisko olla jopa kannentiiviste,onko ihan tuulesta tempastu ajatus että jäähdytinneste vois tehdä jotain koska autossa on nyt vihreet nesteet kun bmw:ssä pitäisi käyttää sinistä nestettä vai onko muuta eroa kuin väri?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 jäähdytinnesteet ulos
Collapse
X
-
Originally posted by jonaihmetyttää mistä vuoto voi johtua autoon vaihdettu vesipumppu ja termari puoli vuotta sitte ettei pitäis niistäkään johtua olen koittanut katsoa mistä vuotaa mutta tosi vaikee nähdä joskus auton pysäköitäessä tulee nestettä kunnon lammikko kun taas joskus ei tule juuri mitään.maanantaina auto on menossa korjaamolle mutta olis kiva tietää ennen sitä mistä vois johtua voisko olla jopa kannentiiviste,onko ihan tuulesta tempastu ajatus että jäähdytinneste vois tehdä jotain koska autossa on nyt vihreet nesteet kun bmw:ssä pitäisi käyttää sinistä nestettä vai onko muuta eroa kuin väri?Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
-
-
Koitappas puristella ylävesiletkusta ja kuuntele suhiseeko paisuntasäiliön korkki. Lämpösenä letkuissa pitäisi olla selvästi painetta. Totesin just viikko takaperin ettei korkki pitänyt painetta ollenkaan omassa e34:ssa. Tosin tajusin vasta kun vedet olikin kadonneet aika nopeasti ja saattoi samalla mennä kansipahvikin... Aiemmin vettä hävisi hiukan enkä keksinyt mitä kautta se häipyy.
Comment
-
-
2Cool
Yksi konsti on kastaa sormenpää lammikkoon ja kokeilla kielenpäällä , jos makeaa niin on jäähdytinnestettä. Itse paineistin jäähdyttimen , jolloin vuotopaikka löytyy , käy hakemassa lääkeruisku(ns. hevosruisku) apteekista ja paina sillä painetta jäähdyttimen pienempään letkun aukkoon ja tuki toinen pää. Ainakin E30 mallissa on taipumusta vuotaa korkin välistä vanhemmiten kun sen avaa , jolloin ehdottomasti kannataa vaihtaa uusi korkki , niin pysyy paineet ja sitä kautta lämmöt kurissa. Nesteen värillä ei ole väliä, se on vain ns. HUOMIO väri.
Comment
-
-
Originally posted by RobiOnko 100% varmaa että jäähdytinnesteet vuotaa ulos...ettei ole ilmastoinnin kondenssivettä? Siitäkin jää lammikko auton alle toisinaan. Tietysti jos jäähdytin nestettä joutuu lisäilemään aika ajoin niin silloin mun arvuuttelu meni pieleen.-BTCF absolutistit team-
Comment
-
-
Originally posted by 2CooLYksi konsti on kastaa sormenpää lammikkoon ja kokeilla kielenpäällä , jos makeaa niin on jäähdytinnestettä. Itse paineistin jäähdyttimen , jolloin vuotopaikka löytyy , käy hakemassa lääkeruisku(ns. hevosruisku) apteekista ja paina sillä painetta jäähdyttimen pienempään letkun aukkoon ja tuki toinen pää. Ainakin E30 mallissa on taipumusta vuotaa korkin välistä vanhemmiten kun sen avaa , jolloin ehdottomasti kannataa vaihtaa uusi korkki , niin pysyy paineet ja sitä kautta lämmöt kurissa. Nesteen värillä ei ole väliä, se on vain ns. HUOMIO väri.-BTCF absolutistit team-
Comment
-
-
Originally posted by LeseTermostaatin muovikotelo on halki.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Veikkaisin että paisuntasäiliön pohja on halki, sitä kun ei helpolla huomaa ja niitä on aika paljon menny näistä malleista.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
mistäköhän nyt lähtis vikaa etsimään kun auto oli ammatti miehellä korjattavana eikä löytänyt vuotoa mistään vaikka testasi puolipäivää teki kannentiivisteen vuoto mittaukset ja kaikki mutta ei mitään vuotoa löytänyt vaihtoi varmuuden vuoksi jäähdyttäjänkorkin ja termarintiivisteen.mutta auto edelleenkin vuotaa jäähdytin nestettä ulos,miten on mahdollista ettei ammatti mies saannut nestettä vuotamaan kun itse huomaan heti että auto tekee vieläkin lammikkoa alle?-BTCF absolutistit team-
Comment
-
-
Mutua... Eikö tällaisessa mystisessä vuodossa voisi laittaa jäähdytysnesteen mukaan esim. UV-valolla fluoresoivaa väriainetta? Näin pääsisi paremmin vuodon alkulähteille.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by CunttoryOnko siis jäähdyttäjä irtaallaan koeponnistettu?Joskus itsellä muovipäinen kennonpää rupesi tiputtamaan,kun ajon jälkeen vähän jäähtyi.Kai sieltä paikat kostuu jostakin,kun lammikko tulee.Last edited by jona; 16-11-2005, 18:40.-BTCF absolutistit team-
Comment
-
-
Originally posted by jonakoeponnistettu on en tiedä onko irrallaan vai ei.tämä tekee juuri niin että ajon jälkeen rupee tiputtamaan pikku tippaa auton alle josta muodostuu pieni lammikko,pari kertaa on tehnyt niin että on vuotanut oikeen kunnon lammikon kerralla.tarkoitatko paisuntasäiliön puoleista päätä?
Pakkohan se vuotokohta on löytyä,kun laitat sen hesarin siihen jäähdyttimen alle ja siitä rupeaa ylöspäin kattomaan mistä se valuu.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Comment