Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 sumarit???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • red devil
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1846
    • monaco

    e39 sumarit???

    eli mul on malli jossa ei ole vakiona sumareita...eli sellasta kyselisin et kun sisällä on se katkaisija josta sumarit päälle niin lähteekö sieltä alkuperäiset johot myös etusumareille?eli jos vaihtas sen katkaisijan semmoiseen malliin jossa myös etusumari kytkin...siis onko joku asiaan perehtynyt...ku ei millään jaksas aukoo mittaria et näkis sennn...kai nyt joku ainakin ymmärsi mitä haen takaa
    peliähän se vain on mitä elämäksi kutsutaan...
  • KFZ-Koenig
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 2900

    #2
    Ootko lataillu koneelles jo EBA:n ja kattonu mitä siellä asiasta sanotaan, eli millanen se jälkiasennustsetti on? Saako niitä sumarin kohalla olevia muoveja irti yhtä helposti kuin sumarit saa? Sieltä sisältä vois hyvällä säkällä paljastua valmiit johdot.
    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

    Comment

    • red devil
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 1846
      • monaco

      #3
      Originally posted by KFZ-Koenig
      Ootko lataillu koneelles jo EBA:n ja kattonu mitä siellä asiasta sanotaan, eli millanen se jälkiasennustsetti on? Saako niitä sumarin kohalla olevia muoveja irti yhtä helposti kuin sumarit saa? Sieltä sisältä vois hyvällä säkällä paljastua valmiit johdot.
      juu pitäs ottaa ne suojat irti ja kattoo mitä sieltä paljastuu...ja sit mikä toi eba on
      peliähän se vain on mitä elämäksi kutsutaan...

      Comment

      • Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

        #4
        Originally posted by red devil
        ...ja sit mikä toi eba on
        EBA=EinBauAnleitungen, mielenkiintoisia ohjeita kaikenmaailman varusteiden asennuksista BMW-merkkisiin autoihin Haulla löytyy...
        sigpic

        BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


        Comment

        • Kentsu
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2004
          • 1397
          • Tuusula

          #5
          Vähän offtopicia:

          A: En kyllä tiennyt että E39:ää on rullannut tehtaalta ilman etusumuvaloja.

          B: Myös tässä autossa etusumuvalot on niin turha varuste kuin vain voi, paitsi jos jollain sattuu olemaan pakottava tarve katsella hiljaisessa nopeudessa ojan pohjalle... Ai niin, toisten mielestä on trendikästä ajella illan hämyssä sumarit päällä, niinhän se menikin.
          Ex: 523iA '97, 520iA '89
          /// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"

          Comment

          • S.P.R
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2003
            • 1009
            • Oulu area

            #6
            A: En kyllä tiennyt että E39:ää on rullannut tehtaalta ilman etusumuvaloja.
            Ainakin kaikki "suomi" 520 iivarit on perusvarusteisena ilman sumareita. 523 sit jo löytyy.

            Comment

            • exodus
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2003
              • 774
              • Oulu

              #7
              Originally posted by Kentsu
              Vähän offtopicia:



              B: Myös tässä autossa etusumuvalot on niin turha varuste kuin vain voi, paitsi jos jollain sattuu olemaan pakottava tarve katsella hiljaisessa nopeudessa ojan pohjalle... Ai niin, toisten mielestä on trendikästä ajella illan hämyssä sumarit päällä, niinhän se menikin.
              ainakin xenonien kanssa saa kyllä olla tarkkana että yleensä näkee onko sumarit päällä vai ei. Eli täysin turha varuste.

              Comment

              • KFZ-Koenig
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2003
                • 2900

                #8
                Originally posted by exodus
                ainakin xenonien kanssa saa kyllä olla tarkkana että yleensä näkee onko sumarit päällä vai ei. Eli täysin turha varuste.
                Näin on. Olisi kiva kuulla tehtaiden kanta, miksi kaikissa uusissa autoissa on sumarit, kun niillä ei mitään tee. Ehkä niiden olemassaolo koetaan turvavarusteeksi tai sitten autosuunnittelijan mielestä etupuskurissa on hienompaa olla sumarit kuin pala muovia tilalla.
                Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                Comment

                • Kentsu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2004
                  • 1397
                  • Tuusula

                  #9
                  Originally posted by KFZ-Koenig
                  Näin on. Olisi kiva kuulla tehtaiden kanta, miksi kaikissa uusissa autoissa on sumarit, kun niillä ei mitään tee. Ehkä niiden olemassaolo koetaan turvavarusteeksi tai sitten autosuunnittelijan mielestä etupuskurissa on hienompaa olla sumarit kuin pala muovia tilalla.
                  Niin no... onpahan siellä sitten jotkut "varavalot", ja se seikka että sumarit rupee olee jokaisessa karvalakissakin pakottaa valmistajat asentaa noita jottei oltais huonompia tai "köyhempiä" kuin muut.
                  Ex: 523iA '97, 520iA '89
                  /// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎