eli mul on malli jossa ei ole vakiona sumareita...eli sellasta kyselisin et kun sisällä on se katkaisija josta sumarit päälle niin lähteekö sieltä alkuperäiset johot myös etusumareille?eli jos vaihtas sen katkaisijan semmoiseen malliin jossa myös etusumari kytkin...siis onko joku asiaan perehtynyt...ku ei millään jaksas aukoo mittaria et näkis sennn...kai nyt joku ainakin ymmärsi mitä haen takaa
e39 sumarit???
Collapse
X
-
Ootko lataillu koneelles jo EBA:n ja kattonu mitä siellä asiasta sanotaan, eli millanen se jälkiasennustsetti on? Saako niitä sumarin kohalla olevia muoveja irti yhtä helposti kuin sumarit saa? Sieltä sisältä vois hyvällä säkällä paljastua valmiit johdot.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
-
juu pitäs ottaa ne suojat irti ja kattoo mitä sieltä paljastuu...ja sit mikä toi eba onOriginally posted by KFZ-KoenigOotko lataillu koneelles jo EBA:n ja kattonu mitä siellä asiasta sanotaan, eli millanen se jälkiasennustsetti on? Saako niitä sumarin kohalla olevia muoveja irti yhtä helposti kuin sumarit saa? Sieltä sisältä vois hyvällä säkällä paljastua valmiit johdot.
peliähän se vain on mitä elämäksi kutsutaan...
Comment
-
EBA=EinBauAnleitungen, mielenkiintoisia ohjeita kaikenmaailman varusteiden asennuksista BMW-merkkisiin autoihinOriginally posted by red devil...ja sit mikä toi eba on
Haulla löytyy...
Comment
-
Vähän offtopicia:
A: En kyllä tiennyt että E39:ää on rullannut tehtaalta ilman etusumuvaloja.
B: Myös tässä autossa etusumuvalot on niin turha varuste kuin vain voi, paitsi jos jollain sattuu olemaan pakottava tarve katsella hiljaisessa nopeudessa ojan pohjalle... Ai niin, toisten mielestä on trendikästä ajella illan hämyssä sumarit päällä, niinhän se menikin.Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
ainakin xenonien kanssa saa kyllä olla tarkkana että yleensä näkee onko sumarit päällä vai ei. Eli täysin turha varuste.Originally posted by KentsuVähän offtopicia:
B: Myös tässä autossa etusumuvalot on niin turha varuste kuin vain voi, paitsi jos jollain sattuu olemaan pakottava tarve katsella hiljaisessa nopeudessa ojan pohjalle... Ai niin, toisten mielestä on trendikästä ajella illan hämyssä sumarit päällä, niinhän se menikin.
Comment
-
Näin on. Olisi kiva kuulla tehtaiden kanta, miksi kaikissa uusissa autoissa on sumarit, kun niillä ei mitään tee. Ehkä niiden olemassaolo koetaan turvavarusteeksi tai sitten autosuunnittelijan mielestä etupuskurissa on hienompaa olla sumarit kuin pala muovia tilalla.Originally posted by exodusainakin xenonien kanssa saa kyllä olla tarkkana että yleensä näkee onko sumarit päällä vai ei. Eli täysin turha varuste.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Niin no... onpahan siellä sitten jotkut "varavalot", ja se seikka että sumarit rupee olee jokaisessa karvalakissakin pakottaa valmistajat asentaa noita jottei oltais huonompia tai "köyhempiä" kuin muut.Originally posted by KFZ-KoenigNäin on. Olisi kiva kuulla tehtaiden kanta, miksi kaikissa uusissa autoissa on sumarit, kun niillä ei mitään tee. Ehkä niiden olemassaolo koetaan turvavarusteeksi tai sitten autosuunnittelijan mielestä etupuskurissa on hienompaa olla sumarit kuin pala muovia tilalla.Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
Comment