Pistä toiseen umpioon s ja toiseen r niin huomaat eron.
Mitä järkeä siinä on ylipäänsä kun noi polttimot on tarkotettu erilaisille umpioille joka tapauksessa. Vähä sama kuin testais ylipitkällä kierteellä olevaa tulppaa autoon ja ihmettelis eroa tavalliseen tulppaan
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
No ei pidä paikkaansa alkuunkaan! D2S-polttimot on linssiumpioille ja D2R on vanhanaikaisille heijastuspinnallisille (reflektori). Ero on siinä, että valoa leikataan D2S:n linssissä ja noissa vanhoissa D2R:ssä taas se leikkaus tapahtuu itse polttimossa. Valon väri tulee pelkkien kelvinlukujen perusteella, oli sitten polttimo kumpaa tyyppiä tahansa.
Philipsin D2S poltin, mistä tietää sen kelvin luvun? Kannassa on numeroita mutta ei mitään 4300K tai vastaavaa?
Philipsin D2S poltin, mistä tietää sen kelvin luvun? Kannassa on numeroita mutta ei mitään 4300K tai vastaavaa?
Jaa-a Kokeile laittaa googleen ne numerosarjat ja vaikkas "Philips" ja kato jos sitä kautta tulee lisätietoa. Onko tuo sun polttimo uusi vai käytetty? Uudet on aika varmasti tuon 4300K.
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Jaa-a Kokeile laittaa googleen ne numerosarjat ja vaikkas "Philips" ja kato jos sitä kautta tulee lisätietoa. Onko tuo sun polttimo uusi vai käytetty? Uudet on aika varmasti tuon 4300K.
Käytetyt polttimot on. Toinen vaan on hieman sinisempi. En googlella ainakaan löytänyt tietoa, mutta voihan se olla et Philips ei tee ku yhden värisii xenonei?
Nyt selvisi et Philipsi ei tee ku kahta värilämpöä. Polttimon kannassa nro.
D2S 35W/E 85123 joka on sävyltään 5100K ja ...122 on se 4300K. Toi 5100K on tarkoitettu jos vaihtaa vain toisen polttimon, ku vanhetessa xenonvalo "sinistyy". Ni sit niitten sävyt olis lähenpänä toisiaan.
itsellä kans apparin valo muuttui punaiseksi ja päivän päästä pimeni kokonaan.
mikähän e39 on vakio polttimo värilämpö? voiko sinne laittaa tehokkaaman polttimon ja jos voi niin mikä niistä on paras?
itsellä kans apparin valo muuttui punaiseksi ja päivän päästä pimeni kokonaan.
mikähän e39 on vakio polttimo värilämpö? voiko sinne laittaa tehokkaaman polttimon ja jos voi niin mikä niistä on paras?
Taitaa suurinosa alkuperäisistä polttimoista olla 4300K. Voihan sinne toki sinisempääkin laittaa, mutta paras valoteho on tuon 4300K ja 6000K välissä. Yli 6000K:n kun mennään niin valo muuttuu jo liian siniseksi josta syystä ei enää näytä pimeällä niin tehokkaasti.
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Nyt selvisi et Philipsi ei tee ku kahta värilämpöä. Polttimon kannassa nro.
D2S 35W/E 85123 joka on sävyltään 5100K ja ...122 on se 4300K. Toi 5100K on tarkoitettu jos vaihtaa vain toisen polttimon, ku vanhetessa xenonvalo "sinistyy". Ni sit niitten sävyt olis lähenpänä toisiaan.
Pakko kuitata näinkin vanhaan aiheeseen että nyt oot kyl väärässä. Itsellä on Philipsin 6000k D2S xenonit.
Mistähän mahtaa johtua, itselläni tekee tommosta että välillä sammuu apparin valo ja kun käynnistää valot uudestaan niin taas palaa hetken ja sammuu todennäköisesti hetken kuluttua... kaikki liittimet tietääkseni käyty läpi jo. Ja polttimot varmaankin alkuperäiset...mutta tekeekö p*skaksi menevä poltin tommosta?
BMW E30 320i -88 (Ibuxin)
x Subaru Impreza GT MY00
x Skoda Fabia RS -06
x BMW 330d Touring -00
x Seat Leon 20VT4 -03
Mistähän mahtaa johtua, itselläni tekee tommosta että välillä sammuu apparin valo ja kun käynnistää valot uudestaan niin taas palaa hetken ja sammuu todennäköisesti hetken kuluttua... kaikki liittimet tietääkseni käyty läpi jo. Ja polttimot varmaankin alkuperäiset...mutta tekeekö p*skaksi menevä poltin tommosta?
Todennäköisemmin ballasti(=sytytin) oireilee. Vaihda polttimot puolelta toiselle rajataksesi polttimon osuuden. Tämän jälkeen voit vielä varmistaa muun kuin ballastivian (esim. johdotus) vaihtamalla myös sytyttimet puolelta toiselle.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Suurin osa vioista syntyy siitä että virransyöttö on heikko tai epatasainen. Se rasittaa muuntajat mitkä jossakin vaiheessa pimahtaa. Siksi suosittelenkin vanhempaan kalustoon relesarja mikä varmastaa tasainen virran saanti. Muista että muuntajat pitää järjestää hetkelisesti about 23000v auton 12v järjestelmästä.
huom. minulta saa d2-s poltimoitakin ja BTCF jäsennille siitä saa 10% alennusta.
Niko
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Suurin osa vioista syntyy siitä että virransyöttö on heikko tai epatasainen. Se rasittaa muuntajat mitkä jossakin vaiheessa pimahtaa. Siksi suosittelenkin vanhempaan kalustoon relesarja mikä varmastaa tasainen virran saanti. Muista että muuntajat pitää järjestää hetkelisesti about 23000v auton 12v järjestelmästä.
huom. minulta saa d2-s poltimoitakin ja BTCF jäsennille siitä saa 10% alennusta.
Niko
Todennäköisesti johtunut tuostakin, akku oli alkuperäinen ja simahti viikonloppuna täysin. Nyt uusi tehokkaampi akku mutta tekee edelleen, ja vieläpä 2x useammin...
BMW E30 320i -88 (Ibuxin)
x Subaru Impreza GT MY00
x Skoda Fabia RS -06
x BMW 330d Touring -00
x Seat Leon 20VT4 -03
Todennäköisesti johtunut tuostakin, akku oli alkuperäinen ja simahti viikonloppuna täysin. Nyt uusi tehokkaampi akku mutta tekee edelleen, ja vieläpä 2x useammin...
Sytkä hajalla, uutta tilalle vaan. Mulla oli sama ongelma ja sytkä oli hajalla. Uudella sytkällä käy ja kukkuu
Comment