Alkaa jo pikkuhiljaa tympiä tuo merkkihuollon vika-analyysit. Vein auton huoltoon ja mainitsin etupäässä kuuluvasta vaimeasta kolinasta ja särähdyksestä kuopissa. Särähdyksen syyn jo tiesinkin ja mainitsin siitä aikaa tilattaessa ja samoin myös huollon alussa.
Sain auton huollosta ja kolinaksi olivat analysoineet lyhyesti: etuiskarit loppu, pari kuukautta sitten katsastin auton ja iskarit olivat uuden veroiset ja eikä ihme koska vaihdettu vuosi sitten joten hieman mietityttää mistä nämä ihmiset vetelevät näitä vikoja.
Särähdykseen mainitsivat kiven joka jo oli kuulemma tippunut autoa nostettaessa ylös ja paskat. Vein asentajan kädestä ulos, asentaja seisomaan montun kohdalle, ajoin ohi ja särähdys. Jälkimarkkinointipäällikkö ei uskonut, että kivi on siellä suojakilven välissä vasta kuin lähes pakottamalla sain heidät irroittamaan jarrusatulan ja -levyn. Sieltähän ne kivet ropisi kun suojakilpeä taivutti.
Pitää kiittää tämän foorumin kirjoittajia kun täältä on aina löytynyt oikea analyysi vikaan, täällä tiedetään paremmin kuin merkkihuollossa. Nyt vain pitää alkaa selvittää etupään kolinaa...liekö koiranluut? Merkkihuoltoon en enää uskalla viedä kun korjailevat siellä mitä sattuu (tekivät samalla muuten määräaikaishuollon vaikka sitä en halunnutkaan, ompahan ainakin oljyt vaihdettu kahteen kertaan 2tkm sisällä).
Mistä Oulun seudulla löytyy BMW:t tunteva korjaamo?
Sain auton huollosta ja kolinaksi olivat analysoineet lyhyesti: etuiskarit loppu, pari kuukautta sitten katsastin auton ja iskarit olivat uuden veroiset ja eikä ihme koska vaihdettu vuosi sitten joten hieman mietityttää mistä nämä ihmiset vetelevät näitä vikoja.
Särähdykseen mainitsivat kiven joka jo oli kuulemma tippunut autoa nostettaessa ylös ja paskat. Vein asentajan kädestä ulos, asentaja seisomaan montun kohdalle, ajoin ohi ja särähdys. Jälkimarkkinointipäällikkö ei uskonut, että kivi on siellä suojakilven välissä vasta kuin lähes pakottamalla sain heidät irroittamaan jarrusatulan ja -levyn. Sieltähän ne kivet ropisi kun suojakilpeä taivutti.
Pitää kiittää tämän foorumin kirjoittajia kun täältä on aina löytynyt oikea analyysi vikaan, täällä tiedetään paremmin kuin merkkihuollossa. Nyt vain pitää alkaa selvittää etupään kolinaa...liekö koiranluut? Merkkihuoltoon en enää uskalla viedä kun korjailevat siellä mitä sattuu (tekivät samalla muuten määräaikaishuollon vaikka sitä en halunnutkaan, ompahan ainakin oljyt vaihdettu kahteen kertaan 2tkm sisällä).
Mistä Oulun seudulla löytyy BMW:t tunteva korjaamo?
Comment