olisiko kokemusta kyseisen auton virittelystä? ajattelin laittaa takapöntön uusiksi ja vapaavirtaus suodattimen näin aluksi. seuraavana olisi lastun vuoro. mistä saisi parhaiten täältä savon alueelta? oisko kenelläkään kokemuksia onko noista paljon apua tehoihin/vääntöön .
e39 528ia virittely
Collapse
X
-
älä hyvä mies mene mitää vapaavirtaus suodatinta sinne änkemään, tehotkin vielä tippuu... ota search nappi ja etsi m52b28 tai jollakin vastaavalla haulla ni huomaatpa että sille "virityksellä" saat -10 hv häviön ! Joku fiksu oli sen penkittänyt !F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
Comment
-
ainut järkevä viritys mitä voit tehdä on vaihtaa imusarja M50b25 koneesta tai sitten schrickin imusarja...
Comment
-
Ja tämäkin koski ilmeisesti vain manuaalivaihteisia autoja.Originally posted by bemu2000ainut järkevä viritys mitä voit tehdä on vaihtaa imusarja M50b25 koneesta tai sitten schrickin imusarja...Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Jos tuo imusarja tuo tehoja huippukierroksilla ja vie alavääntöä, niin automaatilla siitä ei ole juuri hyötyä.Originally posted by okkomiten se laatikko vaikuttaa imusarjan vaihtoon, vai oliko kyse virittämisestä yleensäAutossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Kyllähän se automaatti käyttää täyskiihdytyksessä ihan samalla tavalla kierroksia kuin manuaalilla voi tehdä. Eri asia on sitten "normaali" köröttely, jossa laihempi vääntö tuo epämukavuutta molemmilla vaihteistoilla.Jos tuo imusarja tuo tehoja huippukierroksilla ja vie alavääntöä, niin automaatilla siitä ei ole juuri hyötyä.
Shrickin imusarjalla vääntö menetystä ei juurikaan pitäisi tulla, mutta huipputehoja se 15 heppaa.
Comment
-
No kyllä aika harva ostaa 2.8-litrasen vitosen, jos tykkää ajaa nilkka suorana. Kolmosella ajavat ehkä erikseen. Toi Schrick maksaa jotain vaatimattomat 1500€ tjsp ja jos tuollaisen rahasumman haluaa tunkea 2.8-litraseen, niin mun mielestä mieluummin mekaaninen ahdin ja leimalle sitten ilman sitä. Kustannuksia saman verran ellei alle, mutta tehoa tulee ahtimella euroa kohti hieman enemmän...Originally posted by WackotKyllähän se automaatti käyttää täyskiihdytyksessä ihan samalla tavalla kierroksia kuin manuaalilla voi tehdä. Eri asia on sitten "normaali" köröttely, jossa laihempi vääntö tuo epämukavuutta molemmilla vaihteistoilla.
Shrickin imusarjalla vääntö menetystä ei juurikaan pitäisi tulla, mutta huipputehoja se 15 heppaa.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
sigpic
e24 635csi
Ex e39 530i touring
Ex e36 325i coupe ratalelu
Ex e21 "323i" M50B2X with HOLSET
Ex e39 528i
Ex e36 320i
Ex e36 "328i" cab Individual
Ex e46 330xi
Comment
-
Jos auton virittämiseen rupeaa menemään neljänumeroisia summia, niin eikö silloin olis aika harkita jo koko auton vaihtoa? Virittämiseen hakattuja rahoja ei saa ikinä takaisin, mutta 535i:n tai jopa 540i:n vaihtoarvo muutaman vuoden päästä on varmaan hiukan parempi, kuin 528thyyningin.
Ja toisaalta tuollaisen ison auton virittäminen on mun mielestä suoraan sanoen jotenkin tyhmää hommaa. Mitään rata-autoa siitä ei saa ikinä, ja jos haluaa mennä kovempaa, niin tehokkaampiakin malleja löytyy.
Comment

Comment