olisiko kokemusta kyseisen auton virittelystä? ajattelin laittaa takapöntön uusiksi ja vapaavirtaus suodattimen näin aluksi. seuraavana olisi lastun vuoro. mistä saisi parhaiten täältä savon alueelta? oisko kenelläkään kokemuksia onko noista paljon apua tehoihin/vääntöön .
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 528ia virittely
Collapse
X
-
Originally posted by bemu2000ainut järkevä viritys mitä voit tehdä on vaihtaa imusarja M50b25 koneesta tai sitten schrickin imusarja...Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Originally posted by okkomiten se laatikko vaikuttaa imusarjan vaihtoon, vai oliko kyse virittämisestä yleensäAutossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Jos tuo imusarja tuo tehoja huippukierroksilla ja vie alavääntöä, niin automaatilla siitä ei ole juuri hyötyä.
Shrickin imusarjalla vääntö menetystä ei juurikaan pitäisi tulla, mutta huipputehoja se 15 heppaa.
Comment
-
-
Originally posted by WackotKyllähän se automaatti käyttää täyskiihdytyksessä ihan samalla tavalla kierroksia kuin manuaalilla voi tehdä. Eri asia on sitten "normaali" köröttely, jossa laihempi vääntö tuo epämukavuutta molemmilla vaihteistoilla.
Shrickin imusarjalla vääntö menetystä ei juurikaan pitäisi tulla, mutta huipputehoja se 15 heppaa.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Jos auton virittämiseen rupeaa menemään neljänumeroisia summia, niin eikö silloin olis aika harkita jo koko auton vaihtoa? Virittämiseen hakattuja rahoja ei saa ikinä takaisin, mutta 535i:n tai jopa 540i:n vaihtoarvo muutaman vuoden päästä on varmaan hiukan parempi, kuin 528thyyningin.
Ja toisaalta tuollaisen ison auton virittäminen on mun mielestä suoraan sanoen jotenkin tyhmää hommaa. Mitään rata-autoa siitä ei saa ikinä, ja jos haluaa mennä kovempaa, niin tehokkaampiakin malleja löytyy.
Comment
-
Comment