Löytyykö täältä asiantuntija-apua tälläiselle tavalliselle tollolle. Mitähän osia tarvitsisin asentaakseni vakionopeussäätimen autoon, jossa sitä siis ei ole. Saksasta saa tilattua aika paljonkin halvemmalla käytettyä osaa toimintatakuulla. Mikähän toi vakionopeussäätimen vaijerihässäkkä on keskimmäisessä linkissä? Sellasta ei minun käsittääkseni tarvitse automaatti-riisselipemariin. Auto siis E39 525 DA Touring -06/2000, motti M 57. Jos tutkin autoani hiukan ensin akkukaapeli irroitettuna, jääkö esim. airbag-valo palamaan, jos airbag tai koko ratti on ollut irroitettuna? Onko koko auto vietävä kuitenkin testeriin, vaikka mahdolliset osat voisikin vaihtaa itse. Suomessa tuo jälkiasennussarja maksaa n. 700-750 €. Kiitos kaikille, keneltä apua saa, ja muillekin kommentoijille, asiallisille.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vakionopeusäädin jälkiasennus E39
Collapse
X
Comment