Vakionopeusäädin jälkiasennus E39

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mixxo
    Bimmer Rookie
    • Jul 2004
    • 37

    #1

    Vakionopeusäädin jälkiasennus E39

    Löytyykö täältä asiantuntija-apua tälläiselle tavalliselle tollolle. Mitähän osia tarvitsisin asentaakseni vakionopeussäätimen autoon, jossa sitä siis ei ole. Saksasta saa tilattua aika paljonkin halvemmalla käytettyä osaa toimintatakuulla. Mikähän toi vakionopeussäätimen vaijerihässäkkä on keskimmäisessä linkissä? Sellasta ei minun käsittääkseni tarvitse automaatti-riisselipemariin. Auto siis E39 525 DA Touring -06/2000, motti M 57. Jos tutkin autoani hiukan ensin akkukaapeli irroitettuna, jääkö esim. airbag-valo palamaan, jos airbag tai koko ratti on ollut irroitettuna? Onko koko auto vietävä kuitenkin testeriin, vaikka mahdolliset osat voisikin vaihtaa itse. Suomessa tuo jälkiasennussarja maksaa n. 700-750 €. Kiitos kaikille, keneltä apua saa, ja muillekin kommentoijille, asiallisille.



    http://search.motoso.de/Search/ucact..._CATEGORY=_all

    http://www.realoem.com/bmw/showparts...64&hg=32&fg=35
  • veku
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6328
    • P-Pohjanmaa

    #2
    Tietääkseni tarvitset "uuden" mf-ratin (monitoimiohjauspyörä) sekä johtosarjan tuolle ratille.
    Itsellä on vastaava projekti menossa 530 dat bemussa...

    F11 M550D
    E39 M5
    F26 3.0 Da M-Sport
    E61 535D M-Sport

    Comment

    Working...
    X