Announcement

Collapse
No announcement yet.

-02 e39 M5 ja lisää...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ///Mikko
    Pornographer
    • Jan 2003
    • 3202
    • Helsinki

    #16
    Varmaankin..


    E84 BMW X1 2.0d XDrive
    Ex: BMW F45 225xe Active Tourer M-Sport
    ex: BMW E46 330CiA Individual

    Comment

    • Mr. Z
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2003
      • 943
      • Manse

      #17
      Originally posted by reddewil
      No ei paha, Minäkin alan konsultoimaan tuolla rahalla. Ruuvi tai remmi kylkeen papalles + 100hv ja mulle 10000€...
      -> Ota yhteyttä! Priva toimii...
      Tosiaan, budjetti on tuon suuntainen silloin kun auto on "katulaillinen".. eikä tod. näköisesti riitäkkään jos on avaimet käteen projekti..
      E38 740ia
      E39 530 dAT
      ex. E34 520i sedan
      ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
      ex. E36 325i sedan
      ex. E36 328i touring
      ex. E36 318 iS qp
      ex. E36 325i qp -R.I.P-
      ex. E21 320i sedan
      ex. E30 318i sedan
      ex. E3 2500 sedan

      Comment

      • Polar
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 2045
        • Espoo

        #18
        Originally posted by m5 lemans
        Entiseen autoon (E39 530 M-Sport vm 2002) asennutin Vortechin kompuran ja välijäähdyttimen . Ja Demechan sen työn teki (kuva taitaa vieläkin olla niitten sivuilla). 230 --> 360 hp, ja hinta sen mukainen (vajaa 15.000 €). Haaste oli paitsi virkavalta myös kytkin . Vaihto G-Powerin Evo kytkimeen auttoi kylläkin. M5 kytkin on jo kovalla, ja jos budjetti on mainitun kokoinen tämä ei ollee vaihtoehto (maailmalla montakin M5sta kompuralla teholukemissa 550-600 hp).
        Taidat olla se sama sälli jonka kanssa juteltiin alastarolla remmitetystä e39:stä
        Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
        - Official member of Team Järki & Kohtuus -
        - You gotta pay to play -

        Comment

        • m5 lemans
          Bimmer Rookie
          • Oct 2005
          • 190
          • espoo

          #19
          Kommentteja "KIMIstä"

          Vaikka mentiinkin offtopic niin jokunen kommentti 530 KIMIstä (Kompressor InterCooler M-sport Injection.

          Auto ja kuski on joskus käynyt BMW Clubin ratapäivillä, ja joskus onnistunut...ja joskus ei. Auton huono puoli oli - paitsi alussa kytkin ennen kuin se vaihdettiin G-Powerin kytkimeen - että jarrut olivat aika kehnot (radalla): orkkislevyt mutta vähän kovemmat palat. Jos työsuhdeauto ei olisi lähtenyt kuin vaihdoin työpaikkaa niin autoon olisi kyllä tullut uudet levyt (uritetut ja/tai poratut).

          Kompuran hyvä puoli on mielestäni se ettei ole "turbopotkua", vaan se käyttäyttyy kuin vapaasti hengittävä. Siten auto käyttäytyi ihan kuin orkkis 530 ...missä on vähän enemmän potkua. En tiedä välityksista ja niitten vaikutuksesta, mutta mielestäni "KIMI" kulki melkein kuin M5 (noin parisataa kiloa köykäsempi)...

          Koko setti meni auton kanssa Lahteen 2004. Näin kuitenkin että auto oli viime vuoden syksyllä taas myynnissä. Ilman kompuraa (katsastusongelmia voisin olettaa Nyt ei onneksi ole ainakaan katsastusongelmia (2000 M5 Lemans/Musta, Kellener Motorsport putket...)

          Comment

          • Dr_ink
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2003
            • 402
            • Vantaa

            #20
            Originally posted by Mr. Z
            100 e/hv on ihan normi "budjetti" kun viritellään uudempia ja vähäpäästöisä autoja..
            Toiseen autooni ( audi -03) sai heppoja lisää 81 edulliseen 6,17e/kpl.
            Tiedän ettei homma ole halpa, mutta tuntuu aina noiden vapareiden kanssa.
            - Trying is the first step towards Failure -

            Comment

            • -Markus-
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2005
              • 1463
              • Ihan Savossa

              #21
              Jep jep, eli tohon 15 000 euroon ei saa autoo viel edes kilpiin...Huh huh...

              Ford Mondeo Mk3 STW
              VW E-Golf 2015
              BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎