E39 M5 -99

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dunkelblau
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2003
    • 1151
    • Uusimaa

    #31
    Originally posted by KFZ-Koenig
    Tosta vikan kuvan näkymästä päätellen oon ostanu ite Bielefeldistä samaiselta bodariturkkilaiselta yhen auton
    On mahtanu papalla olla suu korvissa Korsikaa päin ajellessa... Siellä ei varmaan tarvii noita kitkoja alikokosilla vanteilla? Juma, muutaman viikon päästä myös niille leveysasteille... 95€:llä saa täällä ~tunnin työt huollossa...
    "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

    Comment

    • OZBMW
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2006
      • 347
      • Lumivuoret, Australia

      #32
      Beautiful Car, post more photos. (lisaa kuvia)
      ///Matti @ Australia

      Comment

      • Taz_83
        Bimmer Rookie
        • Feb 2006
        • 31
        • Kuopio

        #33
        Enhän minä niitä 18" tuumasia vanteita saanu!!! Nyt vasta tajusin katsoa, että ne on tuumaa pienemmät Sen takia pitääkin alkaa niitä etsimään, eli jos joltain sattuu löytymään niin vinkit otetaan vastaan. Pitää myös ostaa uudet talvi- ja kesärenkaat.

        Tosiaan tuo auto on ostettu Bielefeldistä Turkkilaismieheltä josta isä lähti hymyssä suin ajelemaan kohti etelää. Loppu kuitenkin hymyily Pohjois-Italiassa kun oli yön aikana satanut mahdottomat kinokset lunta joka puolelle... Tänään vein auton huoltoon ja maanantaina pitäs hakee pois. Sitten näkee miten kallista huoltaminen täällä on.

        Ei taida tuossa sekuntikellossa olla toimintoa, jolla saisi otettua aikoja esim. kiihdytyksessä ilman että itse painasee sen päälle ja pois?

        Tuntui toimivan tosi hyvin tuo saksankielinen puheohjaus, kun oli eräs Saksalainen pelaaja kyydissä, mutta kun minä rupesin juttelemaan niin ei tapahtunu mitään. Pitää mennä kielikurssille tai ostaa se englanninkielinen puhemoduli.

        Minä laittelen lisää kuvia, kunhan saan aikaiseksi käydä napsimassa!!!
        Last edited by Taz_83; 10-02-2006, 21:26.

        Comment

        • Stone
          BTCF Member
          • Jan 2005
          • 4074
          • Helsinki

          #34
          M5 aina M5!!! Toivottavasti toimii!!
          OT: Mut noi taitaa olla M-Sport vanteet eikä M5... Kai..
          E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
          VW Pornstarter (työjuhta)
          Dodge RAM Cummins (venejuhta)
          Finnmaster T8







          Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

          Comment

          • Taz_83
            Bimmer Rookie
            • Feb 2006
            • 31
            • Kuopio

            #35
            No niin... Kävin hakemassa auton huollosta ja huomasin että ei se ihan ilmaista ollu. Aikasemmat arviot meni hiukan pieleen sillä lasku näytti olevan 618 euroa.!!! Olivat vaihtanu kaiken mahdollisen mitä vaan löytivät esim. juomapullotelineet. Ainoa mitä Inspection I:n lisäksi pyysin katsomaan oli pohjasta kylmällä koneella kiihdytettäessä kuuluva kolkatus. Se kuuluu tosiaan vain kun kone on kylmä ja kuulostaa kuin n.takapenkin kohdalla pakoputki ottaisi jonnekin kiinni. Onko kenelläkään ollu samanlaista kolkatusta tai edes arvauksia mistä voisi kuulua?

            Comment

            • superb
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2005
              • 2827

              #36
              Originally posted by juster
              On tuossa Laakkosen hinnassa älytön kate. Öljyn minkä ostavat n. 4 euroa litra myydään eteenpäin reilusti yli 10 euron. Sitten vaihtotyöstä vielä 133 euroa lisää…

              Ok omakin samalla moottorilla varustettu E39 pitäisi viedä kohta puoliin Inspection 2 huoltoon. Muuten jo miettisin Laakkoselle viennin mielekkyyttä, mutta koska autossa on täydellinen merkkihuoltokirja, ei auta vietävä on…
              Koitas soitella lähipaikkakuntien merkkiliikkeisiin ja kysele tarjousta inspection 2:sta... itsellä inspection 2 + perä- ja laatikkoöljyjen vaihto + jarrunesteen vaihto 189e, tosin siinä oli omat osat (tulpat 6 kpl, moottorin ilmansuodatin, öljynsuodatin, 2 sisäilmansuodatinta, kaikki bmw original teilejä.) Autona e39 b28.

              Comment

              • superb
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2005
                • 2827

                #37
                (merkkilikkeen) Kusetuksen makua?

                Originally posted by Taz_83
                No niin... Kävin hakemassa auton huollosta ja huomasin että ei se ihan ilmaista ollu. Aikasemmat arviot meni hiukan pieleen sillä lasku näytti olevan 618 euroa.!!! Olivat vaihtanu kaiken mahdollisen mitä vaan löytivät esim. juomapullotelineet. Ainoa mitä Inspection I:n lisäksi pyysin katsomaan oli pohjasta kylmällä koneella kiihdytettäessä kuuluva kolkatus. Se kuuluu tosiaan vain kun kone on kylmä ja kuulostaa kuin n.takapenkin kohdalla pakoputki ottaisi jonnekin kiinni. Onko kenelläkään ollu samanlaista kolkatusta tai edes arvauksia mistä voisi kuulua?

                Comment

                • -Tapi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2004
                  • 3120
                  • Välisuomi

                  #38
                  Itsellä oli 530d:ssa juuri tuollainen probleema: Kylmällä koneella kuului kovempaa kiihdyttäessä epämiellyttävä ääni/naputus.

                  Pakoputken kannake oli poikki, ei näkynyt silmällä ennenkuin väänteli putkea auton alla väkisin.
                  ---

                  Comment

                  • mudpower
                    Newbiemmer
                    • Oct 2005
                    • 7

                    #39
                    ettehä te poijat kiihdyttele kylmällä koneella.. ai ai

                    Comment

                    • Taz_83
                      Bimmer Rookie
                      • Feb 2006
                      • 31
                      • Kuopio

                      #40
                      Toivottavasti olisi itsellänikin sama vika, eli pakoputki kolisee jonnekin. En ole keksinyt mikä muukaan se voisi olla kun kolina loppuu heti koneen lämmittyä. Pitäisi saada aikaiseksi viedä huoltoon... Suomeen päästyä en vie enää perushuollon takia autoa merkkiliikkeeseen, tulee sen verran kalliiksi. Kävin paikallisessa merkkihuollossa kysymässä että miksi vaihtovat juomapullotelineet vaikka nimenomaan sanoin että pelkkä Inspection I, eikä mitään muuta. Onneksi antoivat rahat takaisin niiden vaihdosta.

                      Comment

                      • mikko
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2002
                        • 1765
                        • kotona

                        #41
                        Originally posted by Stone
                        OT: Mut noi taitaa olla M-Sport vanteet eikä M5... Kai..
                        tai sitte ainoat E39 M5 tehtaan "talvivanteet"

                        Comment

                        • m5 lemans
                          Bimmer Rookie
                          • Oct 2005
                          • 190
                          • espoo

                          #42
                          Vanteet

                          Kuvan vanteet ovat nimenomaan M-sport vanteet (17"), jotka esim tulevat automaattisesti mukaan jos tilasi E39 M-sport pakettilaisen (nimerkillä kokemusta on).

                          Comment

                          Working...
                          X