Eli meikäläinen suoltaa jatkuvalla syötöllä foorumilaisille kysymyksiä, ja loistavasti on tullut vastauksia ja oppinut, siitä Kiitos!! Taas olisi yksi, mikä mahtaa olla linkissä oleva osa? Ja kuuluuko sen tosiaan vaan olla siinä ilman ettei ole missään kiinni? Sijaitsee konehuoneessa kuskinpuoleisen ajovalolyhdyn takana roikkumassa johdon päässä. http://www.realoem.com/bmw/showparts...=64&fg=45&hl=1
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 mikä osa?
Collapse
X
-
Originally posted by Vee-eitJäähdyttäjän propellin suojamuovissa on kiinnike sitä varten. Muovihilut ovat varmaan hajonneet ja anturi jäänyt johtojen varaan roikkumaan.
Itselläkin tuo roikkui ja ei kun naps vaan paikalleen.
Mikähän senkin oli irrottanut.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Kattokaa muuten tarkkaan ettei ohjaustehostimen letku ota kiinni siihen sensoriin, kun sensori on laitettu takasin oikeelle paikalleen. Kutoskoneisessa E38:ssa se sensorin kotelo hankaa letkuun reiän terävällä kulmallaan ja ehkä E39:ssäkin pääsee näin käymään. Siinä voisi olla syy miksi se sensori ois siirretty toiseen paikkaan tai jätetty roikkumaan. Ite laitoin alkuperäsen letkun ympärille pätkän halkastua kumiletkua nippareilla kiristettynä, jotta saa pari vuotta lisäaikaa puhkikulumiseen.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Comment