Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 mikä osa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikron
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 2170
    • Himas

    e39 mikä osa?

    Eli meikäläinen suoltaa jatkuvalla syötöllä foorumilaisille kysymyksiä, ja loistavasti on tullut vastauksia ja oppinut, siitä Kiitos!! Taas olisi yksi, mikä mahtaa olla linkissä oleva osa? Ja kuuluuko sen tosiaan vaan olla siinä ilman ettei ole missään kiinni? Sijaitsee konehuoneessa kuskinpuoleisen ajovalolyhdyn takana roikkumassa johdon päässä. http://www.realoem.com/bmw/showparts...=64&fg=45&hl=1
    F11 530dA xDrive M-sport -13
    Ex:E39 525i Touring M-sport -03
    Ex: E38 740iA -98
    Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
    Ex: E39 523i -96
    Ex: E34 520i -89
  • overboost
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 181
    • E-Suomi

    #2
    Eikös se haistele ulkoilmanlaatua. Jos automaattinen sisäilmankierto valittu ja ulkoilma on "saastunutta", niin sisäkierto kytkeytyy automaattisesti päälle.

    Comment

    • TJJ
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2003
      • 7591
      • Jyväskylä

      #3
      Tuskin sen nyt pelkän johdon varassa kuuluu roikkua, en ainakaan omastani ole tuollaista huomannut.
      E39 528iA

      Comment

      • Vee-eit
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2004
        • 709
        • Turku

        #4
        Jäähdyttäjän propellin suojamuovissa on kiinnike sitä varten. Muovihilut ovat varmaan hajonneet ja anturi jäänyt johtojen varaan roikkumaan.
        Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.

        Comment

        • jaki
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 2978
          • Uusimaa

          #5
          Originally posted by Vee-eit
          Jäähdyttäjän propellin suojamuovissa on kiinnike sitä varten. Muovihilut ovat varmaan hajonneet ja anturi jäänyt johtojen varaan roikkumaan.
          Tai sitten mitkään hilut ole rikkoontuneet.
          Itselläkin tuo roikkui ja ei kun naps vaan paikalleen.
          Mikähän senkin oli irrottanut.
          BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

          Comment

          • KFZ-Koenig
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 2900

            #6
            Kattokaa muuten tarkkaan ettei ohjaustehostimen letku ota kiinni siihen sensoriin, kun sensori on laitettu takasin oikeelle paikalleen. Kutoskoneisessa E38:ssa se sensorin kotelo hankaa letkuun reiän terävällä kulmallaan ja ehkä E39:ssäkin pääsee näin käymään. Siinä voisi olla syy miksi se sensori ois siirretty toiseen paikkaan tai jätetty roikkumaan. Ite laitoin alkuperäsen letkun ympärille pätkän halkastua kumiletkua nippareilla kiristettynä, jotta saa pari vuotta lisäaikaa puhkikulumiseen.
            Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎