Mites tollasesta e39 -01 saa etupuskurin irti?
Edessä on parkkitunnistimet ja sumuvalot.
Pitääkö sieltä repiä kaikki sisälokaritkin irti?
BMW 535 M-Sport, Porsche 911 BiTurbo
Bigem is a specialist in competition shock absorber research and development, manufacturing and service. Our employees have over 20-years experience and knowledge of working on, and producing, high quality suspension systems. It doesn’t matter which level you are competing at professional or amateur level- we’re ready to help you. www.bigem.fi
Sisälokari on muistaakseni 3:lla ruuvilla per puoli puskurissa kiin. Sen jälkeen reunimmaiset ritilät sumuvalojen vieressä irti joiden takaa/alta löytyy molemmin puolin yksi iso pultti. Nämä kun on irroitettu puskuri vain vetäistään suoraan eteenpäin irti. Näillä pitäisi selvitä
Edit: Tietysti sumuvalojen johdot ja lampunpesiöiden letkut pitää irroittaa.
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Se puskuri on M-sport mallia vähän samallainen kuin M5:ssa.
Siitä ei löydy mitään ritilöitä, ainoastaan alhaalla keskellä ja se ei lähde kuin takakautta pois.
BMW 535 M-Sport, Porsche 911 BiTurbo
Bigem is a specialist in competition shock absorber research and development, manufacturing and service. Our employees have over 20-years experience and knowledge of working on, and producing, high quality suspension systems. It doesn’t matter which level you are competing at professional or amateur level- we’re ready to help you. www.bigem.fi
Sisälokareista avataan ruuvit 3 per lokari samoin kaksi 10cm (torx 50) pulttia auki ja pois (sijaitsee sen ison ritilän edessä yläpinnassa, jonka jälkeen vedetään koko puskuri pois. Kun auton ja puskurin väliin on tullut selvä rako, irrotetaan liittimet PDC-antureista.
Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Se puskuri on M-sport mallia vähän samallainen kuin M5:ssa.
Siitä ei löydy mitään ritilöitä, ainoastaan alhaalla keskellä ja se ei lähde kuin takakautta pois.
Niin vakiopuskurissa on ne ritilät, jotka pitää irroittaa, mutta M-Sportista mitään ritilöitä ei irroiteta... Buksin tuossa ohjeet jo laittoikin
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Kiitos neuvoista, meinasin jo alkaa repii niitä mustia listoja joissa parkkitunnistimet on kiinni.
BMW 535 M-Sport, Porsche 911 BiTurbo
Bigem is a specialist in competition shock absorber research and development, manufacturing and service. Our employees have over 20-years experience and knowledge of working on, and producing, high quality suspension systems. It doesn’t matter which level you are competing at professional or amateur level- we’re ready to help you. www.bigem.fi
kuinka tämä etupuskuri irtoaa vanhemmassa versiossa eli mun tapauksessa -99 mallisessa? yritin tähyillä pultteja sumareiden vierestä, mut ku ei näkyny oikeen semmosia. tai sitte oon sokea .
kuinka tämä etupuskuri irtoaa vanhemmassa versiossa eli mun tapauksessa -99 mallisessa? yritin tähyillä pultteja sumareiden vierestä, mut ku ei näkyny oikeen semmosia. tai sitte oon sokea .
Onko alpina puskurien kiinnityksessä eroja normaaleihin e39 puskureihin?
Tarkoitat varmaankin ALPINAa? Ei ole eroa
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment