Hii-o-hoi.
Näkyy tuo search toimivan just niin hyvin kun sen pitääki toimia, joten..
Kas kummaa, pesun jälkeen olikin ikkuna sen verta jäässä, että ikkunaa avatessa taisi lasi muklahtaa irti kiinnikkeistään, eli nyt sitte lievästi ikkuna raollaan ja eipä liiku minnekkään ja hirveä into vloppuna pikkupäissään purkaa ovi...
Nappia kun painaa, niin jotain kuuluu oven sisässä tapahtuvan. Vastaavan hoidon entiselle kiesilleni (E32) olen tehnyt useamminkin, mutta nyt siis tämän vuoro.
Taitaa olla käytäntö se, että akun kaapelit irti, ettei tuu ovessa oleva ilmatussu silimille?
Itse oven verhousten purkamisessa ei liene mitään ihmeellistä, mutta tuo ilmatussun posahdus lievästi jänskittää, jos nimittäin vielä yrittäs asennuksen jälkeen yökerhoon päästä...
Toinen vaihtoehto tuli myös mieleen:
Entäpä jos ottaisi käyttöön aina niin turvallisen väkivallan ja pistäs apupojan painamaan lasia alaspäin ja ite samaan aikaan nostaisi ikkunaa napista ylös jolloin lasi löytäisi kiinniikkeet ja homma taas pelais? Mitä veikkaavat ovia purkaneet, saattasko toimia E39:ssä? Sillo aikoinaan nimittäin sain edellisessä autossa em. tekniikalla painettua lasin takaisin kiinnikkeisiinsä.
Tai vituuuko tässä sitä kyselemään, lähempä testaamaan...
edit : Eipä ottanu kiinni lasia alas painaessa, eli taisi mennä purkuhommiksi.
eedit : Ovi purettu ja kasattu ja lasi toimii taas... Oviverhoilut sinänsä lähti irti aika sievästi, ku nuita on tullu ennenki purettua. Ainoa asia joka jänskitti purussa, oli verhoilun alla olevan eristelevyn irroitus / raotus, että pääsi lasihissiin käsiksi. Eristelevy kiinnitetty sicaflex-tyyppisellä tahnalla oveen, tarttuu kiinni mukavasti irroituksen jälkeen (lämpöpuhallin parantaisi vielä entisestään tilannetta).
Käpälien kiristintä löysälle, lasit painaustus paikalleen ja pakka kasaan. Lasi näyttäs menevän hyvin oikealle paikalleen toppareiden avustuksella. Aikaakaan ei saa tuhrattua ku korkeintaan tunnin sisältäen muutamat asennusoluet ja tupakointia ja ihmettelyä.
Kiitokset arvontaan osallistuneille!
Näkyy tuo search toimivan just niin hyvin kun sen pitääki toimia, joten..
Kas kummaa, pesun jälkeen olikin ikkuna sen verta jäässä, että ikkunaa avatessa taisi lasi muklahtaa irti kiinnikkeistään, eli nyt sitte lievästi ikkuna raollaan ja eipä liiku minnekkään ja hirveä into vloppuna pikkupäissään purkaa ovi...
Nappia kun painaa, niin jotain kuuluu oven sisässä tapahtuvan. Vastaavan hoidon entiselle kiesilleni (E32) olen tehnyt useamminkin, mutta nyt siis tämän vuoro.
Taitaa olla käytäntö se, että akun kaapelit irti, ettei tuu ovessa oleva ilmatussu silimille?
Itse oven verhousten purkamisessa ei liene mitään ihmeellistä, mutta tuo ilmatussun posahdus lievästi jänskittää, jos nimittäin vielä yrittäs asennuksen jälkeen yökerhoon päästä...
Toinen vaihtoehto tuli myös mieleen:
Entäpä jos ottaisi käyttöön aina niin turvallisen väkivallan ja pistäs apupojan painamaan lasia alaspäin ja ite samaan aikaan nostaisi ikkunaa napista ylös jolloin lasi löytäisi kiinniikkeet ja homma taas pelais? Mitä veikkaavat ovia purkaneet, saattasko toimia E39:ssä? Sillo aikoinaan nimittäin sain edellisessä autossa em. tekniikalla painettua lasin takaisin kiinnikkeisiinsä.
Tai vituuuko tässä sitä kyselemään, lähempä testaamaan...
edit : Eipä ottanu kiinni lasia alas painaessa, eli taisi mennä purkuhommiksi.
eedit : Ovi purettu ja kasattu ja lasi toimii taas... Oviverhoilut sinänsä lähti irti aika sievästi, ku nuita on tullu ennenki purettua. Ainoa asia joka jänskitti purussa, oli verhoilun alla olevan eristelevyn irroitus / raotus, että pääsi lasihissiin käsiksi. Eristelevy kiinnitetty sicaflex-tyyppisellä tahnalla oveen, tarttuu kiinni mukavasti irroituksen jälkeen (lämpöpuhallin parantaisi vielä entisestään tilannetta).
Käpälien kiristintä löysälle, lasit painaustus paikalleen ja pakka kasaan. Lasi näyttäs menevän hyvin oikealle paikalleen toppareiden avustuksella. Aikaakaan ei saa tuhrattua ku korkeintaan tunnin sisältäen muutamat asennusoluet ja tupakointia ja ihmettelyä.
Kiitokset arvontaan osallistuneille!
Comment