mulla palaa se bägin valo koko ajan kun autolla ajaa..vika koodi kertoi et se on se apparin tunnistin matto.eli siis onko muilla apparin maton kans ongelmia sillein et se valo palaa hetken ja poistuu?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39: airbag-valo syttyi
Collapse
X
-
Originally posted by teropaSammuuko se valo tosiaan sulla ilman nollausta ?
TeroBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by teropaMoro!
Olen Oulussa... tietääkös kukaan täältä "kuittaajia" ? (muita kun stokka auto, jonne on 3:n viikon jonot).
Ei ole paha tuo johtosarjan hinta... pitäs tietää vaan, onko se oikeasti paskana.
Tero? <-E90, E39, E46, E36, E35..
Comment
-
-
Originally posted by red devilmulla palaa se bägin valo koko ajan kun autolla ajaa..vika koodi kertoi et se on se apparin tunnistin matto.eli siis onko muilla apparin maton kans ongelmia sillein et se valo palaa hetken ja poistuu?
Kiitokset haraldille vaihto-ohjeistaCurrent rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
Comment
-
-
E39: airbag-valo syttyi
E39 523i
vm. 2000
M52B25TU
Vikakoodi, joka ilmestyi viime kerralla kun istuin repsikan paikalle:
seat occupied recognition 1 (SBE1)
Error frequency: 1
error active at the moment
(wiring) break seat mat
error is not sporadic
Nollailtu INPA:lla, mutta palaa, kun repsikan paikalle istuu. Airbagvalo on myös joskus, erittäin harvoin, ajon aikana poistunut, mutta tullut muutamien sekuntien jälkeen takaisin. Ajattelin vaihtaa ensin penkin alla olevan johdon, mutta KL-varaosat ei tiennyt mikä osa on kyseessä, enkä itsekään löydä mistään katalogista kyseistä osaa.
Eli mistä saan ko. johdon, vai tietääkö joku 100% varmuudella, ettei johtoa kannata vaihtaa?
Comment
-
-
Itsellänikin valo syttyi, kun isokokoinen isäni istahti repsikan paikalle ja liikahti penkillä äkkinäisesti. Palaa koko ajan.
Tiedän jo, että ongelma on todennäköisesti penkin alla olevissa liittimissä.
Voi tietysti olla myös tunnistinmatto. Mutta asiaan: löysin Ebaysta tällaisen laitteen, joka väittää pystyvänsä resetoimaan airbag-valon. Voisi itse testailla, saako vian korjattua, kun ei tarvitsisi juosta jossain nollailemassa systeemiä koko ajan.
Onko kellään kokemuksia?
Kiitos paljon etukäteen.
Comment
-
-
Originally posted by apocalypse View PostItsellänikin valo syttyi, kun isokokoinen isäni istahti repsikan paikalle ja liikahti penkillä äkkinäisesti. Palaa koko ajan.
Tiedän jo, että ongelma on todennäköisesti penkin alla olevissa liittimissä.
Voi tietysti olla myös tunnistinmatto. Mutta asiaan: löysin Ebaysta tällaisen laitteen, joka väittää pystyvänsä resetoimaan airbag-valon. Voisi itse testailla, saako vian korjattua, kun ei tarvitsisi juosta jossain nollailemassa systeemiä koko ajan.
Onko kellään kokemuksia?
Kiitos paljon etukäteen.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by apocalypse View PostItsellänikin valo syttyi, kun isokokoinen isäni istahti repsikan paikalle ja liikahti penkillä äkkinäisesti. Palaa koko ajan.
Tiedän jo, että ongelma on todennäköisesti penkin alla olevissa liittimissä.
Voi tietysti olla myös tunnistinmatto. Mutta asiaan: löysin Ebaysta tällaisen laitteen, joka väittää pystyvänsä resetoimaan airbag-valon. Voisi itse testailla, saako vian korjattua, kun ei tarvitsisi juosta jossain nollailemassa systeemiä koko ajan.
Onko kellään kokemuksia?
Kiitos paljon etukäteen.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
mulla oli kans syttyny airbagin valo kojetauluun ja vian syksi paljastui lauenneet turvavyön kiristimet, ne vaihdettiin toisiin niin valo sammui
kunnes taas tässä yks päivä valo syttyi ja tällä kertaa vikakoodit näyttää että akun jännite on liian pieni.
helvetin auto on ollu pelkästään vikoja täynnä tänä kesänä, yhden saa korjatuks niin kaks vikaa tulee tilalle
ja kyseessä on e39 530d touring vm 1999
on sitten pitäny viime aikoina ajella e34
Comment
-
-
Moro,
tältä foorumilta on löytynyt tietoa ja apua aivan suunnattoman paljon, mutta nyt rupeaa jo epätoivo valtaamaan ton airbag-valon kanssa.
Vikakoodit luettu carsoftilla.
Ensin:
-ignition circuit for driver airbag
-battery connection
Seuraavaksi piuhojen(myös oven, maton alla olevan törmäystunnistimen, paukun pään oranssin liittimen) läpikäymisen jälkeen:
-belt switch driver side
Hetken päästä:
-Firing circuit for belt tensioner on driver side
Penkki irti ja alla olevan ison liittimen ohitus-> ei toimenpiteitä.
Käytin jopa 'sirua' vänkärin penkin alla, josko olis ollut tuo kuuluisa matto, mutta ei.
Mistä vikaa ettimään? Seuraavaksi ajatusta lukasta inpalla koodit? Jos mahdollisesti sais parempaa tietoa?
Katastusmies odottelee jo kuumeisena hylsyn kanssa..
Comment
-
-
Originally posted by -cruelty View PostMoro,
tältä foorumilta on löytynyt tietoa ja apua aivan suunnattoman paljon, mutta nyt rupeaa jo epätoivo valtaamaan ton airbag-valon kanssa.
Vikakoodit luettu carsoftilla.
Ensin:
-ignition circuit for driver airbag
-battery connection
Seuraavaksi piuhojen(myös oven, maton alla olevan törmäystunnistimen, paukun pään oranssin liittimen) läpikäymisen jälkeen:
-belt switch driver side
Hetken päästä:
-Firing circuit for belt tensioner on driver side
Penkki irti ja alla olevan ison liittimen ohitus-> ei toimenpiteitä.
Käytin jopa 'sirua' vänkärin penkin alla, josko olis ollut tuo kuuluisa matto, mutta ei.
Mistä vikaa ettimään? Seuraavaksi ajatusta lukasta inpalla koodit? Jos mahdollisesti sais parempaa tietoa?
Katastusmies odottelee jo kuumeisena hylsyn kanssa..
Vika löyty kuitenkin sieltä sivutörmäys anturista. Purkaamolta löytyi kokonaan 'uusi' osa, jonka istuttamisen jälkeen valo sammui.
Jotain tarinaa täältä-> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=250826
Kiitokset kaikkoselle koodien lukasusta.
Comment
-
Comment