Täyttelin tuossa pissapoikaa ja katselin konetta päällisin puolin ja ihmettelin, että kuinka voi 96 mallinen kone olla niin uudenveroisen puhdas. No, kokeilin vesiletkuja, että rutiseeko ja rapiseen samalla tavalla, kuin 01 mallisessa 325ssa, jonka myin äskettäin.
No, ei rapissut ihan uusilta tuntuivat, mutta suhinaa kuului kun putkista paineli. Vasen letku, se joka menee syylärin alapäähän oli ihan kylmä ja sen oloinen, että siellä oli ilmaa, niinkuin oli okeanpuolinen lyhyempi letku, se joka menee täyttökorkin viereen. Syy oli löysässä syylärin korkissa, joka päästi painetta pois. Kiristin korkin ja korkki piti painetta ihan normaalisti.
Autolla ei oltu ajetu muutamaa kilometriä kauemmin, eli voiko olla , että termostaatti oli vielä kiinni ja sen vuoksi vasen letku kylmä?
Kone toimii normaalisti ja lämmöt nousevat normaalisti, samoin lämppäri.
Täytyy varmaan ajaa se ihan kuumaksi ja katsoa onko järjestelmässä painetta ja letkut kuumina?
Onko ilmausruuvi syylärin päällä?
No, ei rapissut ihan uusilta tuntuivat, mutta suhinaa kuului kun putkista paineli. Vasen letku, se joka menee syylärin alapäähän oli ihan kylmä ja sen oloinen, että siellä oli ilmaa, niinkuin oli okeanpuolinen lyhyempi letku, se joka menee täyttökorkin viereen. Syy oli löysässä syylärin korkissa, joka päästi painetta pois. Kiristin korkin ja korkki piti painetta ihan normaalisti.
Autolla ei oltu ajetu muutamaa kilometriä kauemmin, eli voiko olla , että termostaatti oli vielä kiinni ja sen vuoksi vasen letku kylmä?
Kone toimii normaalisti ja lämmöt nousevat normaalisti, samoin lämppäri.
Täytyy varmaan ajaa se ihan kuumaksi ja katsoa onko järjestelmässä painetta ja letkut kuumina?
Onko ilmausruuvi syylärin päällä?
Comment