Originally posted by Bmw Master
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tehoa e39 520i bemuun?
Collapse
X
-
BMW M3 e90 6-spd ´08 Silverstone II
Mazda 6 2.0 Skyactiv-G Vision Automatic SW ´20
Ford Fiesta 1.0 Ti-VCT 80hv "Ahvenisto - 1.52 Edition" ´13
-
-
Originally posted by e36nextSaapahan tuosta sen 50hp ihan vaparinakin kun ostaa Sport2000-luokan 320i:n moottorin valmiiksi laitettuna mutta kadulle sitä tuskin saa sen jälkeen enää katsastettua ja ajettavuus alakierroksilla ei ole mitään herkkua.
Comment
-
-
Kyllä se vaan menee näin että 520 myyntiin ja 523/28 tilalle. Vaparin lastuttamisella saa ehkä max 5hp putkiston kanssa, isompi hyöty lastulla voi olla koneessa jossa tehoa on tarpeeksi ja haluaa vaan säätää esim vääntökäyrää tms. 520 on kuitenkin sopiva monelle paparaiselle joka haluaa mukavan ja ison auton eikä tarvitse suorituskykyä. Tosin 520 myyntihinta+1000 ei välttämättä riitä isomman ostoon...
Tai jos mamma ei ole absoluuttinen vitosfanaatikko, hommaa sille 325/328.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw MasterKäsitin kyseessä olevan vaimon kauppakassi, joten tuskin sieltä kaupasta mitään kotia saadaan jos kyseessä katsastamaton rata auto...Last edited by e36next; 16-04-2006, 18:45.BMW M3 e90 6-spd ´08 Silverstone II
Mazda 6 2.0 Skyactiv-G Vision Automatic SW ´20
Ford Fiesta 1.0 Ti-VCT 80hv "Ahvenisto - 1.52 Edition" ´13
Comment
-
-
Originally posted by jsa014Kyllä se vaan menee näin että 520 myyntiin ja 523/28 tilalle. Vaparin lastuttamisella saa ehkä max 5hp putkiston kanssa, isompi hyöty lastulla voi olla koneessa jossa tehoa on tarpeeksi ja haluaa vaan säätää esim vääntökäyrää tms. 520 on kuitenkin sopiva monelle paparaiselle joka haluaa mukavan ja ison auton eikä tarvitse suorituskykyä. Tosin 520 myyntihinta+1000 ei välttämättä riitä isomman ostoon...
Tai jos mamma ei ole absoluuttinen vitosfanaatikko, hommaa sille 325/328.myynnissä chevrolet camaro 88. rs6
Comment
-
-
Originally posted by aaronpJoopa joo... On se vaan niin surullista et vielä tänäkin päivänä jotkut uskoo et vapariin saa 20hp pelkällä lastulla
523i:
Sylinteriluku 6
Venttiileitä sylinterissä 4
Iskutilavuus 2497 cm3
Iskun pituus/syl. halkaisija 79 mm/82 mm
Suurin vääntömomentti 230 Nm / 3500 1/min
Puristussuhde 11 : 1
Teho 177 hv / 5800 1/min
130 kW / 5800 1/min
525i:
Sylinteriluku 6
Venttiileitä sylinterissä 4
Iskutilavuus 2497 cm3
Iskun pituus/syl. halkaisija 79 mm/82 mm
Suurin vääntömomentti 250 Nm / 2750 1/min
Puristussuhde 11 : 1
Teho 218 hv / 6500 1/min
160 kW / 6500 1/min
Tuosta 523:sta voisi kuvitella lastun vaihdolla irtoavan about samat tehot kuin 525:stä... vai onko noilla jotain muutakin eroa? Joka tapauksessa tosi matalaviritteinen tuo uus 523i.- Vielä ehtis troijaan | Nyt: G30 530ex, Ex: F30 330e, Skobodanian ihme (Skoda Rapid -14), E39 520ia -01, 6xranskanpullia (Peugeotit 207, 205, 205, 306, 405, 205)
Comment
-
-
Originally posted by toukopoukoTuosta 523:sta voisi kuvitella lastun vaihdolla irtoavan about samat tehot kuin 525:stä... vai onko noilla jotain muutakin eroa? Joka tapauksessa tosi matalaviritteinen tuo uus 523i.Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by CamoEi muuten irtoa! Eiköhän noissakin tuo imusarja ole samalla tavalla kuristettu kuten e36:n kohdallakin 323:ssa ja 328:ssa. Eli pelkkä pelkkä lastun ohjelmointi ei auta hevon helvettiäkään huipputehojen suhteen.- Vielä ehtis troijaan | Nyt: G30 530ex, Ex: F30 330e, Skobodanian ihme (Skoda Rapid -14), E39 520ia -01, 6xranskanpullia (Peugeotit 207, 205, 205, 306, 405, 205)
Comment
-
Comment