Mitäs raati veikkaisi viaksi - e39 touring '97 520i ohjaus puoltaa
hieman oikealle, eli rattia pitää kääntää hieman vasemmalle jotta mentäisiin suoraan.
Talvirenkailla, 205/65/15 tuota "puoltamista" ei tuntenut niin voimakkaasti,
mutta 225/55/16 nokian z-kumeilla tuo tuntuu selkeästi. Bonuksena
toki tuli lisääntynyt uraherkkyys.
Tosin ratista jos päästää suoralla irti, niin ei välttämättä ojaankaan
karkaa. Auto käväs tänään etupään kulmien säädössä, ihme säätöjä
ei tuolla osastolla tainut olla olemassa, ainakaan liikkeen mukaan.
Samalla liike sanoi katsoneensa, että takapään kumipuslat yms ei
olis kuluneita (autolla ajettu 120K) eikä edessäkään kulumia kuulemma
ollut. Ohjaus on napakka eikä kolinaa kuulu.
Kaveri mittaili käsipelissä takapään camberit, ja ne näyttäs olevan
about -2 astetta molemmilla puolilla - luulis moisen syövän hieman
rengasta sisäreunasta? Vaan muistelin huollon kaverin sanoneen,
että olisvat ohjearvojen sisällä nuo takacamberit.
-Lahi-
hieman oikealle, eli rattia pitää kääntää hieman vasemmalle jotta mentäisiin suoraan.
Talvirenkailla, 205/65/15 tuota "puoltamista" ei tuntenut niin voimakkaasti,
mutta 225/55/16 nokian z-kumeilla tuo tuntuu selkeästi. Bonuksena
toki tuli lisääntynyt uraherkkyys.
Tosin ratista jos päästää suoralla irti, niin ei välttämättä ojaankaan
karkaa. Auto käväs tänään etupään kulmien säädössä, ihme säätöjä
ei tuolla osastolla tainut olla olemassa, ainakaan liikkeen mukaan.
Samalla liike sanoi katsoneensa, että takapään kumipuslat yms ei
olis kuluneita (autolla ajettu 120K) eikä edessäkään kulumia kuulemma
ollut. Ohjaus on napakka eikä kolinaa kuulu.
Kaveri mittaili käsipelissä takapään camberit, ja ne näyttäs olevan
about -2 astetta molemmilla puolilla - luulis moisen syövän hieman
rengasta sisäreunasta? Vaan muistelin huollon kaverin sanoneen,
että olisvat ohjearvojen sisällä nuo takacamberit.
-Lahi-
Comment