Sellainen ominaisuus tälläkertaa..kyse ei siis ole tutinasta vaan ratin pienestä liikkeestä ajon aikana.
Eli ajetaan 80-100km\h kun päästään ratista irti niin ratti "vapisee"lievästi tästä kovempaa\hiljempaa ajaessa vapinaa ei ole.
Myös lievä puoltaminen oikealle on havattavissa jos päästän ratista irti..jos nyt oikeen muistan.
Jarrutuksesssa en muista että olisi vapinaa.
Autolla ajettu nyt 235tkm,etutuennat helat ,kaikki iskarit sekä apurungon puslat on minun 30 tkm\vuoden aikana vaihdettu.
Iskarien vaihdon jälkeen auraskulmia ei ole säädetty,joten riittäiskö pelkkä auraskulmien säätö ,vai meneekö alatukivarret tms vaihtoon ..
Meinasin tilata ensi viikolle ajan kulmien säätöön..nyt kun alla on nyt uudehko 18" rengas\vanne pakett,jaainakin viime kesänä kesärenkaat kuluivat enemmän sisäreunasta koska iskarien uusimisen jälkeen keula nousi hieman..
Tulipas taas tekstiä..
Auto siis 530DaT vm 99
Eli ajetaan 80-100km\h kun päästään ratista irti niin ratti "vapisee"lievästi tästä kovempaa\hiljempaa ajaessa vapinaa ei ole.
Myös lievä puoltaminen oikealle on havattavissa jos päästän ratista irti..jos nyt oikeen muistan.
Jarrutuksesssa en muista että olisi vapinaa.
Autolla ajettu nyt 235tkm,etutuennat helat ,kaikki iskarit sekä apurungon puslat on minun 30 tkm\vuoden aikana vaihdettu.
Iskarien vaihdon jälkeen auraskulmia ei ole säädetty,joten riittäiskö pelkkä auraskulmien säätö ,vai meneekö alatukivarret tms vaihtoon ..
Meinasin tilata ensi viikolle ajan kulmien säätöön..nyt kun alla on nyt uudehko 18" rengas\vanne pakett,jaainakin viime kesänä kesärenkaat kuluivat enemmän sisäreunasta koska iskarien uusimisen jälkeen keula nousi hieman..
Tulipas taas tekstiä..
Auto siis 530DaT vm 99
Comment