Announcement

Collapse
No announcement yet.

Missä E39 puheohjausboksin liitin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Tapi
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 3117
    • Välisuomi

Missä E39 puheohjausboksin liitin?

sedan on selvillä mutta nyt tarvittaisiin touringin tietoa.

Tuli tällainen ongelma eteen: Puheohjausmoduli on, auto on, työkaluja ei auton omien lisäksi mitään mutta aikaa on..

Purin radion päällä (vaakatasossa tavaratilan lattian alla) muovit pois mutta sinistä irtoliitintä ei löytynyt. Pengoin myös CD-vaihtajan ympäristöä (purkamatta mitään) mutta ei löytynyt sieltäkään.

BMW-huollon mukaan kaikissa on johtosarja valmiina (onkohan sittenkään?).

Missä SINUN puheohjausmoduli sijaitsee touringissa? Onko se kuten sedanissa, CD-vaihtajan takana vaiko jossakin muualla?

Ja jos tiedät missä piuhan pää on, kerro sekin..

Kiitos!
    ---
  • TJJ
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2003
    • 7591
    • Jyväskylä

Touringissa se pitäisi olla tv-modulin lähellä:
    Attached Files
    E39 528iA

Comment

• Rahu
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2002
      • 6464
      • Tuusula

Näkyykö tapilla tv ajossa?
      BMW Service
      P.o4oo925441
      [email protected]
      Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
      Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

Comment

• -Tapi
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 3117
        • Välisuomi

Caramba! Tuonne kuvan paikkaan menee piuhoja mutta en avannut muoveja enempää. Pitää huomenissa purkaa lisää.

Rahu: Ei tullut kokeiltua töllön näkymistä ajossa vielä mutta epäilen että ei näy.. En varmaan päivitä tätä boksia vaan haaveilen siitä digi/analogisesta modulista tilalle. Oletko sunnuntaina sorvin ääressä jos korjailtaisiin pikseleitä
        ---

Comment

• Rahu
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2002
          • 6464
          • Tuusula

Originally posted by -Tapi
          Caramba! Tuonne kuvan paikkaan menee piuhoja mutta en avannut muoveja enempää. Pitää huomenissa purkaa lisää.

Rahu: Ei tullut kokeiltua töllön näkymistä ajossa vielä mutta epäilen että ei näy.. En varmaan päivitä tätä boksia vaan haaveilen siitä digi/analogisesta modulista tilalle. Oletko sunnuntaina sorvin ääressä jos korjailtaisiin pikseleitä
          Jos kuitenkin haluaa päivittää niin ei tartte enää benjaminille asti lähettää vai kuka se nyt sitten olikaan..

Sunnuntai iltana saattaisin ollakin.
          BMW Service
          P.o4oo925441
          [email protected]
          Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
          Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

Comment

• -Tapi
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 3117
            • Välisuomi

Rahu: Soittelen sunnuntaina Turun urheiluautonäyttelyn jälkeen, jos aikataululleni sopii ajella pääkaupunkiseudun kautta.

Hävisin Ebayssa huutokaupan (5 EUR:lla ) M6 vanteista. Todennäköisesti voittaja oli myyjä itse. Minulle tuli sähköpostia "second chancesta", eli että voittaja ei lunastanut voittoaan ja sitä tarjottiin minulle. Ilmoitin myyjälle että olen Saksassa vielä kaksi päivää ja voimme tehdä kaupat henkilökohtaisesti. Myyjä vastasi että pitäisi antaa hänelle osoitetta myöten kaikki tiedot ja hän sitten ilmoittaa ebaylle ja ebay tekee minulle lisäkysymyksiä. Todennäköisesti lisäkysymykset olisvat olleet luottokorttitietoja jne. Todennäköisesti niitä vanteita ei ole olemassakaan.. Ilmoitin myyjälle että jos ei mene jakeluun että tavataan tänään ja että hänen pitää soittaa minulle, niin voi unohtaa koko jutun.
            ---

Comment

• -Tapi
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 3117
              • Välisuomi

PRgle.

Ei ole liitintä tässä autossa.. Ainakaan siellä missä pitäisi..
              Last edited by -Tapi; 07-07-2006, 12:48.
              ---

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎