E39 530D -03 jarrupääsylinteriä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rado
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 716

    #16
    Originally posted by harossi
    on se aktiivihiilisuodin mallia.
    Käykö tuo siis E39 530D koppaseen?

    Comment

    • mikron
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2005
      • 2174
      • Himas

      #17
      Originally posted by harossi
      on se aktiivihiilisuodin mallia.
      Aika paperiselta näytti, kun ite vaihdoin keväällä. Motonetista.
      F11 530dA xDrive M-sport -13
      Ex:E39 525i Touring M-sport -03
      Ex: E38 740iA -98
      Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
      Ex: E39 523i -96
      Ex: E34 520i -89

      Comment

      • Keimo
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 2032
        • Kekkoslovakia

        #18
        Eikös motonetin malli ole paperisuodatin.

        Comment

        • harossi
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2004
          • 619
          • Haukipudas

          #19
          Originally posted by mikron
          Aika paperiselta näytti, kun ite vaihdoin keväällä. Motonetista.
          ainakin n. vuosi sitten ostettuna se oli mustan värinen, samannäköinen kuin alkuperäinen. Tosin sillä hetkellä motonetissä ei ollut kuin yksi kappale niitä varastossa ja toisen ostin tarvikeliikkeestä ja se oli paperia ja valkoinen.
          e39 M5

          Comment

          • Rado
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2006
            • 716

            #20
            Arvon E39 omistajat!

            Jos pidätte jarrupoljinta jatkuvasti "syvään painettuna" (n.2min) auton käydessä, painuuko teillä poljin todella lähelle lattiaa?

            Mulle sanottiin Laakkosella että tuo polkimen "syvääminen" on enemmänkin ominaisuus eikä suinkaan vika jarrupääsylinterissä..
            (on kuulemma niin pirun tehostetut jarrut, että painetta hukkuu ulkoavaruuteen)
            Mites muiden polkimet käyttäytyy?

            Comment

            Working...
            X