Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 etupää narskahtelee/särähtelee kuopissa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hoikkas
    BTCF Member
    • Oct 2005
    • 1579
    • TURKU

Petri ja miksei muutkin, mulla edellisessa autossa, E39 528i -96, oli tätä ko. ääntä kuopissa ja pahimmat olivat mukulakivitiet. Ne korjaantui kertaheitolla kun pyörän laakeri vaihdettiin.
    Toivottavasti sulla vika löytyy...
    BMW i4M50

Comment

• Petri.Kekkonen
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2006
      • 7395
      • Oulu

Originally posted by hoikkas View Post
      ... pahimmat olivat mukulakivitiet. Ne korjaantui kertaheitolla kun pyörän laakeri vaihdettiin.
      Kiitos, pitää tutkia tätäkin mahdollisuutta. Juuri kyllä katsastuksessa heiluttivat etupyörää mutta tiedä sitten voiko siinä havaita laakerivikaa.

Mulla tuntuu vaihtelevan tuo tilanne, ihan muutama päivä sitten ajoin mukulakiveä ja meni niin kolisematta kuin vain ikinä voi. Mutta joskus taas kuuluu tuota pärinää/räminää ihan pienessä nypytyksessä. Isoissa montuissa tai poikittaissaumoissa ei kuulu mitään.
      E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
      E39 523i M Sport '00, Titansilber

Comment

• Petri.Kekkonen
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2006
        • 7395
        • Oulu

Tänäaamuna taas tutkailin tilannetta, ja sen isomman räminän saa aiheutettua itsekin kun paukuttaa kädellä rattia joko alaoikealta tai vasemmalta. Muista suunnista ei. :think

Muistanko väärin vai oliko jollain muullakin jotain samantyyppistä?

On vielä kiinnittämättä se lasinpyyhkijän varren muoviosa, mutta luulen että se taas selittää sen pienemmän äänen.
        E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
        E39 523i M Sport '00, Titansilber

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎