Pari kysymystä näistä Coilovereista, eli onko niin että tuollainen "Coilover-paketti" sisältää siis iskarit että jouset eli kaikki mitä asiaan liittyy vai pitääkös jouset olla vielä noiden lisäksi? Ja sitten toinen juttu, millaisia kokemuksia foorumilaislla on Coilvereista E39 ja mitä merkkiä ja mallia ja millä hinnoilla ja mistä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 & Coilovers
Collapse
X
-
Originally posted by hurttaPari kysymystä näistä Coilovereista, eli onko niin että tuollainen "Coilover-paketti" sisältää siis iskarit että jouset eli kaikki mitä asiaan liittyy vai pitääkös jouset olla vielä noiden lisäksi? Ja sitten toinen juttu, millaisia kokemuksia foorumilaislla on Coilvereista E39 ja mitä merkkiä ja mallia ja millä hinnoilla ja mistä?"I do everything my Rice Crispies tell me to"
-
-
Originally posted by NokiLekaCoilover-paketti sisältää jouset sekä iskarit, eli on alustasarja säädöillä. E39:stä en tiedä, mutta e46:een on ainakin kehuttu Teinin SuperStreet sarjaa. Yleisesti sarjojen hinnat lähtee yleensä tonnista ylöspäin.
Comment
-
-
Halpoja ei sitten kannata ostaa. Omasta sx:stä myin juuri pois coilit mun olivat NIIN kovat ettei niillä oinut ajaa autoa hajottamatta. Uskoisin että paljon parempi paketti vois olla konit, kyb agx, tai bilstein tolpat hyvillä jousilla. Itsellä Kyb agx paketti H&R jousilla ja täytyy sanoa ettei omasta mielestä parempi vois olla. Coileilla ajomelukin kasvaa jonkinverran jos tulee kovat yläpäät.
Comment
-
-
Originally posted by m5 lemansE39 M5:seen on olemassa AINAKIN kaksi n.s. hyvää vaihtoehtoa. KW sekä Bilstein. Yksi kysymys mitä mulla on tullut vastaan on jos haluan lineääriset jouset (tai coiloverit) = Bilstein tai progresiiviset (KW). En ole vielä päättänyt.
Lienee makuasia, itse olen tykästynyt progressiivisiin jousiin eli on mukavan pintapehmeä mutta tiukkenee sitten kun alkaa enemmän olemaan liikettä alustassa. Mitään hyviä puolia lineaarisiin jousiin en ole vielä keksinyt. Hinnat noilla taitavat olla aika samaa tasoa jos puhutaan KW variante 1 paketista eli vähän yli tonnin.
Comment
-
-
Originally posted by JuppeHalpoja ei sitten kannata ostaa. Omasta sx:stä myin juuri pois coilit mun olivat NIIN kovat ettei niillä oinut ajaa autoa hajottamatta. Uskoisin että paljon parempi paketti vois olla konit, kyb agx, tai bilstein tolpat hyvillä jousilla. Itsellä Kyb agx paketti H&R jousilla ja täytyy sanoa ettei omasta mielestä parempi vois olla. Coileilla ajomelukin kasvaa jonkinverran jos tulee kovat yläpäät.
Minkäs firman coiloverit sulla oli?
Comment
-
Comment