Olisi pitänyt uskoa, ettei kannata lähteä Replica-vanteisiin. Hommasin alle uudet 17" M5-replicat, ja niiden päälle uudet GoodYear Excellencet. Auto kulkee hienosti aina 70km/h nopeuteen saakka, mutta sitten kahdeksankympin kynnyksellä ratti alkaa raivostuttavasti vatkaamaan. Ei niinkään tärisemään, vaan nimenimaan vatkaamaan, joka hieman lievenee taas 100kmh kohdalla, muttei lakkaa kokonaan. Nyt paketti on tasapainotettu kertaalleen uusiksi, mutta vatkaaminen vain jatkuu. Vanteet ovat sellaiset, ettei sovitteita tarvita. Edellisella 16" orig.kesärengaspaketilla ei ongelmaa ollut.
Millä keinoin olette päässeet eroon näistä tasapaino-ongelmista, vai onko tilanne täysin toivoton? Tasapainotuspatteristo näyttää olevan melkoinen jokaisessa kiekossa, joten osasin jo pelätäkin tuota ilmiötä. Pystyheitosta tuollainen ei varmaankaan voi johtua, koska auto tosiaankin kulkee 70km/h saakka todella tasaisesti. Seuraavana alle on tulossa uudet alustan osat jousineen, iskareineen, tukivarsineen ja suuntauksineen, mutta se ei varmaan tilannetta helpota, jos ei pahennakaan. Onko tuo vapinasta eroon taisteleminen yleensä ollut täysin epätoivoista puuhaa?
Millä keinoin olette päässeet eroon näistä tasapaino-ongelmista, vai onko tilanne täysin toivoton? Tasapainotuspatteristo näyttää olevan melkoinen jokaisessa kiekossa, joten osasin jo pelätäkin tuota ilmiötä. Pystyheitosta tuollainen ei varmaankaan voi johtua, koska auto tosiaankin kulkee 70km/h saakka todella tasaisesti. Seuraavana alle on tulossa uudet alustan osat jousineen, iskareineen, tukivarsineen ja suuntauksineen, mutta se ei varmaan tilannetta helpota, jos ei pahennakaan. Onko tuo vapinasta eroon taisteleminen yleensä ollut täysin epätoivoista puuhaa?
Comment