Announcement

Collapse
No announcement yet.

Missä vika kun 530d E39 Touringin takarenkaat menee tämmöisiksi ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tourinki
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 84
    • Pirkanmaa

    #16
    Originally posted by Vilikki View Post
    Nelipyöräsuuntausta ei saada tehtyä tarkasti mikäli alustassa on väljää saatikka rikkinäisiä osia. Eli alustan osat kuntoon ja sitten säädätys jonka jälkeen uudet renkaat oikeilla rengaspaineilla.
    joo näinhän se on, mutta jos aion joka ainoan liikkuvan/kuluvan -osan uusia perästä niin on senverran suolainen kokonaishinta että sitä tulee nyt ensin mietittyä että mikä se olisi se edullisin ratkaisu = (pääsyyllinen) tietysti kun kaikissa osissa väljää on vähän niin yhteensähän sitä on paljon.

    Comment

    • Vilikki
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 6309
      • Raahe

      #17
      Originally posted by Tourinki View Post
      joo näinhän se on, mutta jos aion joka ainoan liikkuvan/kuluvan -osan uusia perästä niin on senverran suolainen kokonaishinta että sitä tulee nyt ensin mietittyä että mikä se olisi se edullisin ratkaisu = (pääsyyllinen) tietysti kun kaikissa osissa väljää on vähän niin yhteensähän sitä on paljon.
      noh en nyt niin ihan tarkoittanutkaan että kaikki pitäisi vaihtaa. Katsoo vaan ettei nyt ihan kelvottomia osasia jää sinne kun tarkistelee ja vaihtelee niitä jos nyt yleensäkkään tarvitsee mitään vaihtaa.
      BMW e36 316i Turbo Compact

      Comment

      • dunkelblau
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 1151
        • Uusimaa

        #18
        Originally posted by Tourinki View Post
        joo näinhän se on, mutta jos aion joka ainoan liikkuvan/kuluvan -osan uusia perästä niin on senverran suolainen kokonaishinta että sitä tulee nyt ensin mietittyä että mikä se olisi se edullisin ratkaisu = (pääsyyllinen) tietysti kun kaikissa osissa väljää on vähän niin yhteensähän sitä on paljon.
        Nohh... jos on 265 ajettu, niin voin kertoa että ajan, työn ja rahan säästämiseksi on edullisin tapa uusia kertapurulla kaikki puslat. Sitten säätö ja oikeat paineet uusiin renkaisiin.

        Esimerkistä näkee erittäin hyvin lopputuloksen siitä, mihin noiden asioiden laiminlyönti johtaa.
        "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

        Comment

        • e36
          Bimmer Fanatic
          • May 2003
          • 241
          • TKU

          #19
          Eikai tossa muuta häikkä ole kun painava auto ja liikaa voimaa takapyörillä...

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎