Kuinka tuon pumpun oikein pitäisi toimia? Näyttää netin kuvissa olevan erilaisia versioita letkujen osalta. Minulla (530D vm02) auto ottaa löpön ilman tankin pumppua oikealta puolelta ja pumppu ilmeisesti imee tankin pohjassa olevan telineen kautta aineen vasemmalta puolelta. Netin kuvissa pumpusta lähtevä letku menee suoraan moottorille lähtevään letkuun, mutta miten tässä versiossa aine saadaan vasemmalta puolelta oikealle?
Viimeksi minulla loppui kulkeminen niin, että vasen puoli näytti tyhjenevän ensin ja oli lähes tyhjä. Oikealla puolella oli vielä ainetta.
Ihmetyttää myös virtojen tuonti pumpulle, miten se voi toimia löpöön upotettuna?
Linkin mukainen pumppu minulla
530 d nyt se sitten sammu kokonaan
Collapse
X
-
Originally posted by TareJR View PostKorkeepainepumppun paineanturi, suodatin, siirtopumppu vaihettu, ja ei vielkää mitään sano.
Vikakoodit mitä tulee on hehku modulelle jne... ja mikään ei häviä ja mitään ei tuu lisää vaikka piuhan ottaa nokka-akselin asentto tunnistimelta pois.
Eli olisko vika tos nokka-akselin asentto tunnistimessa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rle View PostPitäisikö tankinpumpun olla kokoajan päällä koneen käydessä? Taitaa olla minulla pumppu sökö.ihmetyttää vain kun ei pierburgin kestänyt kuin alle vuoden. Minkä sulakkeen kautta virrat tulee pumpulle?Last edited by Clavurion; 19-06-2016, 17:02.
Leave a comment:
-
-
Pitäisikö tankinpumpun olla kokoajan päällä koneen käydessä? Taitaa olla minulla pumppu sökö.ihmetyttää vain kun ei pierburgin kestänyt kuin alle vuoden. Minkä sulakkeen kautta virrat tulee pumpulle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TareJR View PostKorkeepainepumppun paineanturi, suodatin, siirtopumppu vaihettu, ja ei vielkää mitään sano.
Vikakoodit mitä tulee on hehku modulelle jne... ja mikään ei häviä ja mitään ei tuu lisää vaikka piuhan ottaa nokka-akselin asentto tunnistimelta pois.
Eli olisko vika tos nokka-akselin asentto tunnistimessa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ilpopi View PostMikä paineanturin vikakoodi on tarkalleen?
Saisitko esim. Inpalla luettua polttoaineen esipaineen ja railipaineen, mitä ne näyttää?
Vikakoodit mitä tulee on hehku modulelle jne... ja mikään ei häviä ja mitään ei tuu lisää vaikka piuhan ottaa nokka-akselin asentto tunnistimelta pois.
Eli olisko vika tos nokka-akselin asentto tunnistimessa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TareJR View PostVikakoodit kertoo hehkumosulista jne...
Mutta nokkaakselin aswntotunnistimen kubottaa irti niin samav viat, ei lisää vikakodeija eikä vähenne.
Ja vikakoosit oli hehku module, paineanturi fuel, jne... ja paineanturi vaihettu uuteen
Saisitko esim. Inpalla luettua polttoaineen esipaineen ja railipaineen, mitä ne näyttää?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by juha_s View PostMitä sanoo vikakoodit? Ne kertoo kyllä anturiviat
Mutta nokkaakselin aswntotunnistimen kubottaa irti niin samav viat, ei lisää vikakodeija eikä vähenne.
Ja vikakoosit oli hehku module, paineanturi fuel, jne... ja paineanturi vaihettu uuteen
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TareJR View PostLainataas vähän tätä.
Itsellä sama vika bmw:ssä.
Auto sammui ajosta, ja ei lähde käyntiin.
vaihdetuija osia ovat: korkeapaine pumppu, korkepainepumppun paine anturi, siirtopumppu, ainetta tulee kyllä korkeapainepumpulle, mutta ei siltikään lähte käyntiin.
Olisko vika nokka-akselin asentto tunnistimessa?
auto on siis E39 530d -97
Leave a comment:
-
-
Lainataas vähän tätä.
Itsellä sama vika bmw:ssä.
Auto sammui ajosta, ja ei lähde käyntiin.
vaihdetuija osia ovat: korkeapaine pumppu, korkepainepumppun paine anturi, siirtopumppu, ainetta tulee kyllä korkeapainepumpulle, mutta ei siltikään lähte käyntiin.
Olisko vika nokka-akselin asentto tunnistimessa?
auto on siis E39 530d -97
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKyllä se löpö otetaan oikealta, jossa pumppukin on. Pumpun tuottamalla virtauksella sifoni"pumppu" ottaa vasemmalta polttoainetta mukaansa lappoperiaatteella.. Pumpuissa oli erilaiset imusihdit ja pumpun rungossa/letkulähdössä eroja, mutta aikansa kun noita pyöritteli sinnehän se meni paikoilleen
Last edited by schwarze; 15-06-2016, 19:54.
Leave a comment:
-
-
Kyllä se löpö otetaan oikealta, jossa pumppukin on. Pumpun tuottamalla virtauksella sifoni"pumppu" ottaa vasemmalta polttoainetta mukaansa lappoperiaatteella.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by schwarze View PostEi vaan vasemmasta ottaa moottori. Oikeassa puoliskossa on tankinpumppu, joka siirtää ainetta vasemmalle puolikkaalle. Minullakin tuossa laatikossa odottelee masentavaa asentajaa(itse) uusi tankinpumppu. Kulkusuuntaan nähden tietysti ilmansuunnat
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rle View PostIhmetyttää oman auton tankinpumppu. Vasen puoli tyhjenee ensin, mutta kun se alkaa olemaan tyhjä loppuu meneminen. Eikös auton pitäisi ottaa polttoaine oikean puoleisesta kaukalosta?
Leave a comment:
-
Leave a comment: