Minulla on oikean puolen ballasti sökönä ja oon ostamassa siihen uutta (käytettyä). Siinä oikealla puolella on sellainen, joka on kiinni torxeilla, kun vasemmalla puolella on sellainen, joka lähtee irti vain vähän kiertämällä. Haluaisinkin tietää käykö tuollainen jälkimmäinen myös tuon ruuvattavan tilalle, vaikka johtoja vaihtamalla tai jotenkin? Auttakaa tyhmää! :/
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ballastin vaihtaminen E39 -97
Collapse
X
-
Originally posted by vesa73Minulla on oikean puolen ballasti sökönä ja oon ostamassa siihen uutta (käytettyä). Siinä oikealla puolella on sellainen, joka on kiinni torxeilla, kun vasemmalla puolella on sellainen, joka lähtee irti vain vähän kiertämällä. Haluaisinkin tietää käykö tuollainen jälkimmäinen myös tuon ruuvattavan tilalle, vaikka johtoja vaihtamalla tai jotenkin? Auttakaa tyhmää! :/Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
-
-
Originally posted by vesa73Eli siinä on tuollainen ballasti1 ja ihmettelen käykö sen tilalle mitenkään tuollainen ballasti2? Ainakin vähän eri muotoiset nuo tötteröt..Last edited by buksin-1; 14-09-2006, 09:27.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Itse painiskelin joku aika sitten saman ongelman kanssa. Eli, sinne on joskus vaihdettu se vasemmanpuoleinen ballasti. Oikealla taas on alkuperäinen.
Vanhempi malli on se torxeilla kiinni oleva ja uudempi kierämällä. Uudemman saa käymään siihen lyhtyyn kun hommaa sinne uuden polttimon kiinnikkeen ja jonkun kumitötterön. Saa merkkihuollosta ja maksaa jotain 50eur yhteensä.
Tässä osanumerot: 63128386556 + 63128387527
Mulla ongelma ratkesi kun löysin samanlaisen vanhemman mallisen tilalle enkä tarvinnu hommata noita mutte tuli silloin selviteltyä mitä se tarvii.-BMW 530d Touring -14 LCI
-Ford Mondeo 2.0 TDCi -19 150hp Titanium Wagon
-Zetor 6245-89
-David Brown 996 -76
-MF 35 -58
-Tunturi Super Sport -85
-Tunturi Super Sport -77
Comment
-
Comment