Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ballastin vaihtaminen E39 -97

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vesa73
    Newbiemmer
    • Oct 2004
    • 6

Ballastin vaihtaminen E39 -97

Minulla on oikean puolen ballasti sökönä ja oon ostamassa siihen uutta (käytettyä). Siinä oikealla puolella on sellainen, joka on kiinni torxeilla, kun vasemmalla puolella on sellainen, joka lähtee irti vain vähän kiertämällä. Haluaisinkin tietää käykö tuollainen jälkimmäinen myös tuon ruuvattavan tilalle, vaikka johtoja vaihtamalla tai jotenkin? Auttakaa tyhmää! :/
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

Originally posted by vesa73
    Minulla on oikean puolen ballasti sökönä ja oon ostamassa siihen uutta (käytettyä). Siinä oikealla puolella on sellainen, joka on kiinni torxeilla, kun vasemmalla puolella on sellainen, joka lähtee irti vain vähän kiertämällä. Haluaisinkin tietää käykö tuollainen jälkimmäinen myös tuon ruuvattavan tilalle, vaikka johtoja vaihtamalla tai jotenkin? Auttakaa tyhmää! :/
    Pistä pari kuvaa tai tarkat tiedot valoista ja autosta eli kk/vm
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

Comment

• vesa73
      Newbiemmer
      • Oct 2004
      • 6

Eli siinä on tuollainen ballasti1 ja ihmettelen käykö sen tilalle mitenkään tuollainen ballasti2? Ainakin vähän eri muotoiset nuo tötteröt..
      Attached Files

Comment

• buksin-1
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 4592
        • Keski-Pohjanmaa

Originally posted by vesa73
        Eli siinä on tuollainen ballasti1 ja ihmettelen käykö sen tilalle mitenkään tuollainen ballasti2? Ainakin vähän eri muotoiset nuo tötteröt..
        Jos on sama poltin molemmissa eli 2DS, niin silloin käy tuo uudempi ballasti polttimoon, mutta ei vältämättä saa pysymään lyhdyssä. En tiedä millainen on polttimon kiinnitys tuossa vanhassa.
        Last edited by buksin-1; 14-09-2006, 09:27.
        Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
        Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
        SISUSTAT modaukset

Comment

• juhape
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2004
          • 321
          • Pieksämäki

Itse painiskelin joku aika sitten saman ongelman kanssa. Eli, sinne on joskus vaihdettu se vasemmanpuoleinen ballasti. Oikealla taas on alkuperäinen.
          Vanhempi malli on se torxeilla kiinni oleva ja uudempi kierämällä. Uudemman saa käymään siihen lyhtyyn kun hommaa sinne uuden polttimon kiinnikkeen ja jonkun kumitötterön. Saa merkkihuollosta ja maksaa jotain 50eur yhteensä.
          Tässä osanumerot: 63128386556 + 63128387527
          Mulla ongelma ratkesi kun löysin samanlaisen vanhemman mallisen tilalle enkä tarvinnu hommata noita mutte tuli silloin selviteltyä mitä se tarvii.
          -BMW 530d Touring -14 LCI
          -Ford Mondeo 2.0 TDCi -19 150hp Titanium Wagon
          -Zetor 6245-89
          -David Brown 996 -76
          -MF 35 -58
          -Tunturi Super Sport -85
          -Tunturi Super Sport -77

Comment

• vesa73
            Newbiemmer
            • Oct 2004
            • 6