jaahans, tuli ostettua tuo 540i:n kitti ja tuon mukaan X5:ssä olisi toinen vastus erilainen... kellään tietoa mitä eroa on 871 ja 2801 palikalla? :think
edit: siellähän olikin kuvat... no tuon takia se X5 kitti sitten olikin kalliimpi
en kyllä voi ymmärtää miten tollasiin hintoihin noita osia ja asennuksia jostain saa...
ohjehinnat osille on
säteilijä1 113e
säteilijä2 209e
johtosarjat sisähaaralla 195e josta sisähaaran osuus 82e
eli yhteensä 517e. halvin tarjous koko paketista on ollu n.420e ja asennus 150-200e päälle
Mikähän on noiden (Defan kaiketi?) säteilijöiden tyyppinumerot?Ostin -99 540:n ja säteilijät oli laatikossa takakontissa.Varmistelen vaan,että sattuu olemaan oikeat tyypiltään,kun ensiviikolla olisi tarkoitus laittaa paikoilleen.
Jos sulla on orggishäly, niin kun suljet ovet kaukosäätimellä paina sitä nappia kaksi kertaa putkeen. Hälyttimen vilkkuvalo syttyy hetkeksi merkkinä että homma onnistui. Nyt sisätilahälytin ja samalla tosin myös se kallistuksen?tunnistin on poissa päältä. Muuta keinoa en ainakaan itse ole vielä keksinyt. Samaa ongelmaa siis myös täällä.
Tää vois olla tosiaan loogista ja varmastikin menee juuri näin. Yritin lueskella saksan kielistä ohjekirjaa mutta eihän siitä saa erkkikään selvää. jotain siellä höpistään
"taste 2 drucken. gleichzeitig wird die diebstahl-sicherung eingelegt und die alarm-anlage geschärtf"
Nyt on tullut odottamaton uusi "ongelma" koskien sisätilan lämppäriä. Nimittäin nyt kun pakkaset paukkuu ja sisätila lämmitin on myös käytössä se perkele laukaisee varashälyyttimen päälle Ei aina mutta viime yönäkin kahteen kertaan. Saakohan tuota sisätilan liike tunnistinta jotenkin pois päältä...:think
Jos sulla on orggishäly, niin kun suljet ovet kaukosäätimellä paina sitä nappia kaksi kertaa putkeen. Hälyttimen vilkkuvalo syttyy hetkeksi merkkinä että homma onnistui. Nyt sisätilahälytin ja samalla tosin myös se kallistuksen?tunnistin on poissa päältä. Muuta keinoa en ainakaan itse ole vielä keksinyt. Samaa ongelmaa siis myös täällä.
Nyt on tullut odottamaton uusi "ongelma" koskien sisätilan lämppäriä. Nimittäin nyt kun pakkaset paukkuu ja sisätila lämmitin on myös käytössä se perkele laukaisee varashälyyttimen päälle Ei aina mutta viime yönäkin kahteen kertaan. Saakohan tuota sisätilan liike tunnistinta jotenkin pois päältä...:think
Itellä 535 e39 vm.98 eli m62B35 siihen hain säteilylämmittimet, hintaa 103€ puoli, johdot sun muut hilut siihen päälle yhteensä 302€ Ja asennus suoritetaan aina itse jos vaan mahdollista. hyvin lämpeää 2,5H, -6 ulkolämpö ja lämpöä myllyssä oli 32 astetta kun aamulla starttasin tulille
laitoitko molemmille puolille samanlaiset vastukset? siis nuo halvemmat... ?
Itellä 535 e39 vm.98 eli m62B35 siihen hain säteilylämmittimet, hintaa 103€ puoli, johdot sun muut hilut siihen päälle yhteensä 302€ Ja asennus suoritetaan aina itse jos vaan mahdollista. hyvin lämpeää 2,5H, -6 ulkolämpö ja lämpöä myllyssä oli 32 astetta kun aamulla starttasin tulille
Ulkona oli -21 astetta ja lämppäri päällä 3 tuntia. Moottorin lämpötila oli +24 astetta. Heti kun käynnisti moottorin lämmöt nousivat yli +30 asteeseen, ajoin n. 300 m ja lämmöt jo yli 40 astetta. Minusta tuo lämmittimen ei tarvitse yhtään paremmin toimia. Kyseessä siis M62 ja luonnollisesti kahdella vastuksella.
Eli säteiljä todellakin TOIMII jos niitä on kaksi..
Ja jumankauta kun se on tehokas. Auto yön yli levossa, lämpitila +3astetta, lämmitin päällä 2h, ja aamulla auton lämpötila salavalikosta katsottuna +43astetta.
Kyllä ne säteilijät toimii. Kaipa se vaikuttaa positiivisiin kokemuksiin,monta säteilijää on asennettu. Tuntuu siltä, että kutoskoneen haltijat, jotka ovat asennuttaneet säteilijän ovat useimmiten valitelleet sen tehon heikkoutta. Kun taas kasikoneen omistajat, jotka ovat asennuttaneet kaksi säteilijää ovat pääsääntöisesti positiivisemmalla kannalla niiden tehokkuudesta... Mitä olette mieltä tästä yleistyksestä!?
Aika pirun lämpimäksi on kyllä lämmittänyt! Itselläkin on toiminut molemmissa V8 moteissa säteilijät vähintäänkin riittävän hyvin ja ainut mikä tuossa systeemissä voisi olla pientä extraa niin digitaaliajastin tai jonkinlainen kaukokäyttö tsydeemi..
Tuohon tehoon tulee kyllä oleellinen muutos kun ulkoilman lämpötila menee -15 asteen tai alle, mutta 2h:n lämmityksellä on moottori reilusti plussan puolella kuitenkin, joka siis täysin riittävä.
Itselle asennutettiin kaksi säteilijää ja osineen sekä töineen se maksoi noin 450e. Hinta nousi arvioidusta noin 400e vähän yli, koska piti laittaa moottoritilaan pari pidennysjohtoa. Vetivät ilmeisesti jostain jarrujen ilmanottoaukkojen kautta piuhat puskuriin kiinnitettyyn pistokkeeseen. ME-auto Raisio
Ja jumankauta kun se on tehokas. Auto yön yli levossa, lämpitila +3astetta, lämmitin päällä 2h, ja aamulla auton lämpötila salavalikosta katsottuna +43astetta.
Kyllä ne säteilijät toimii. Kaipa se vaikuttaa positiivisiin kokemuksiin,monta säteilijää on asennettu. Tuntuu siltä, että kutoskoneen haltijat, jotka ovat asennuttaneet säteilijän ovat useimmiten valitelleet sen tehon heikkoutta. Kun taas kasikoneen omistajat, jotka ovat asennuttaneet kaksi säteilijää ovat pääsääntöisesti positiivisemmalla kannalla niiden tehokkuudesta... Mitä olette mieltä tästä yleistyksestä!?
Leave a comment: