Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottorinlämmitin E39 540?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bemu2000
    replied
    Originally posted by goldenm View Post
    Kyllä ne on erilaiset V-8 henkilömalleissakin..
    siis toinen vastus erilainen mitä 540i:ssä... näyttäis tulevan öljypohjaan X5:ssä

    Leave a comment:


  • goldenm
    replied
    X5:ssä olisi toinen vastus erilainen...
    Kyllä ne on erilaiset V-8 henkilömalleissakin..

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by goldenm View Post
    Tämän mukaan 871 ka 881. (Täydelliset merkinnät DA 411 871 ja DA 411 881)
    http://www.defa.com/finn_dok_h.php3?...2&lang=3&ndid=
    jaahans, tuli ostettua tuo 540i:n kitti ja tuon mukaan X5:ssä olisi toinen vastus erilainen... kellään tietoa mitä eroa on 871 ja 2801 palikalla? :think

    edit: siellähän olikin kuvat... no tuon takia se X5 kitti sitten olikin kalliimpi
    Last edited by bemu2000; 15-02-2008, 01:07.

    Leave a comment:


  • goldenm
    replied
    Tämän mukaan 871 ka 881. (Täydelliset merkinnät DA 411 871 ja DA 411 881)
    http://www.defa.com/finn_dok_h.php3?...2&lang=3&ndid=

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    en kyllä voi ymmärtää miten tollasiin hintoihin noita osia ja asennuksia jostain saa...

    ohjehinnat osille on

    säteilijä1 113e
    säteilijä2 209e
    johtosarjat sisähaaralla 195e josta sisähaaran osuus 82e

    eli yhteensä 517e. halvin tarjous koko paketista on ollu n.420e ja asennus 150-200e päälle
    Mikähän on noiden (Defan kaiketi?) säteilijöiden tyyppinumerot?Ostin -99 540:n ja säteilijät oli laatikossa takakontissa.Varmistelen vaan,että sattuu olemaan oikeat tyypiltään,kun ensiviikolla olisi tarkoitus laittaa paikoilleen.

    Leave a comment:


  • jarkkil
    replied
    Originally posted by heijani View Post
    Jos sulla on orggishäly, niin kun suljet ovet kaukosäätimellä paina sitä nappia kaksi kertaa putkeen. Hälyttimen vilkkuvalo syttyy hetkeksi merkkinä että homma onnistui. Nyt sisätilahälytin ja samalla tosin myös se kallistuksen?tunnistin on poissa päältä. Muuta keinoa en ainakaan itse ole vielä keksinyt. Samaa ongelmaa siis myös täällä.
    Tää vois olla tosiaan loogista ja varmastikin menee juuri näin. Yritin lueskella saksan kielistä ohjekirjaa mutta eihän siitä saa erkkikään selvää. jotain siellä höpistään
    "taste 2 drucken. gleichzeitig wird die diebstahl-sicherung eingelegt und die alarm-anlage geschärtf"

    Oiskohan tuo sitten tämä mitä haeskellaan

    Leave a comment:


  • heijani
    replied
    Originally posted by jarkkil View Post
    Nyt on tullut odottamaton uusi "ongelma" koskien sisätilan lämppäriä. Nimittäin nyt kun pakkaset paukkuu ja sisätila lämmitin on myös käytössä se perkele laukaisee varashälyyttimen päälle Ei aina mutta viime yönäkin kahteen kertaan. Saakohan tuota sisätilan liike tunnistinta jotenkin pois päältä...:think
    Jos sulla on orggishäly, niin kun suljet ovet kaukosäätimellä paina sitä nappia kaksi kertaa putkeen. Hälyttimen vilkkuvalo syttyy hetkeksi merkkinä että homma onnistui. Nyt sisätilahälytin ja samalla tosin myös se kallistuksen?tunnistin on poissa päältä. Muuta keinoa en ainakaan itse ole vielä keksinyt. Samaa ongelmaa siis myös täällä.

    Leave a comment:


  • jarkkil
    replied
    Nyt on tullut odottamaton uusi "ongelma" koskien sisätilan lämppäriä. Nimittäin nyt kun pakkaset paukkuu ja sisätila lämmitin on myös käytössä se perkele laukaisee varashälyyttimen päälle Ei aina mutta viime yönäkin kahteen kertaan. Saakohan tuota sisätilan liike tunnistinta jotenkin pois päältä...:think

    Leave a comment:


  • jani1632
    replied
    Mulla on E34 540:ssä alavesiletkussa lämmitin,hyvin lämmittää moottorin jo pienelläkin lämmitysajalla.

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by ongelmalapsi View Post
    Itellä 535 e39 vm.98 eli m62B35 siihen hain säteilylämmittimet, hintaa 103€ puoli, johdot sun muut hilut siihen päälle yhteensä 302€ Ja asennus suoritetaan aina itse jos vaan mahdollista. hyvin lämpeää 2,5H, -6 ulkolämpö ja lämpöä myllyssä oli 32 astetta kun aamulla starttasin tulille
    laitoitko molemmille puolille samanlaiset vastukset? siis nuo halvemmat... ?

    Leave a comment:


  • ongelmalapsi
    replied
    Itellä 535 e39 vm.98 eli m62B35 siihen hain säteilylämmittimet, hintaa 103€ puoli, johdot sun muut hilut siihen päälle yhteensä 302€ Ja asennus suoritetaan aina itse jos vaan mahdollista. hyvin lämpeää 2,5H, -6 ulkolämpö ja lämpöä myllyssä oli 32 astetta kun aamulla starttasin tulille

    Leave a comment:


  • Stone
    replied
    Tällainen fakta löytyi täältä.. http://www.btcf.fi/forum/showthread....ttomuus&page=5

    Originally posted by Stone View Post
    Ulkona oli -21 astetta ja lämppäri päällä 3 tuntia. Moottorin lämpötila oli +24 astetta. Heti kun käynnisti moottorin lämmöt nousivat yli +30 asteeseen, ajoin n. 300 m ja lämmöt jo yli 40 astetta. Minusta tuo lämmittimen ei tarvitse yhtään paremmin toimia. Kyseessä siis M62 ja luonnollisesti kahdella vastuksella.
    Eli säteiljä todellakin TOIMII jos niitä on kaksi..

    Leave a comment:


  • Stone
    replied
    Originally posted by hoikkas View Post
    Ja jumankauta kun se on tehokas. Auto yön yli levossa, lämpitila +3astetta, lämmitin päällä 2h, ja aamulla auton lämpötila salavalikosta katsottuna +43astetta.
    Kyllä ne säteilijät toimii. Kaipa se vaikuttaa positiivisiin kokemuksiin,monta säteilijää on asennettu. Tuntuu siltä, että kutoskoneen haltijat, jotka ovat asennuttaneet säteilijän ovat useimmiten valitelleet sen tehon heikkoutta. Kun taas kasikoneen omistajat, jotka ovat asennuttaneet kaksi säteilijää ovat pääsääntöisesti positiivisemmalla kannalla niiden tehokkuudesta... Mitä olette mieltä tästä yleistyksestä!?
    Aika pirun lämpimäksi on kyllä lämmittänyt! Itselläkin on toiminut molemmissa V8 moteissa säteilijät vähintäänkin riittävän hyvin ja ainut mikä tuossa systeemissä voisi olla pientä extraa niin digitaaliajastin tai jonkinlainen kaukokäyttö tsydeemi..

    Tuohon tehoon tulee kyllä oleellinen muutos kun ulkoilman lämpötila menee -15 asteen tai alle, mutta 2h:n lämmityksellä on moottori reilusti plussan puolella kuitenkin, joka siis täysin riittävä.

    Leave a comment:


  • hoikkas
    replied
    Säteilijä x2 johdot (+lisäjohtoa)

    Itselle asennutettiin kaksi säteilijää ja osineen sekä töineen se maksoi noin 450e. Hinta nousi arvioidusta noin 400e vähän yli, koska piti laittaa moottoritilaan pari pidennysjohtoa. Vetivät ilmeisesti jostain jarrujen ilmanottoaukkojen kautta piuhat puskuriin kiinnitettyyn pistokkeeseen. ME-auto Raisio

    Ja jumankauta kun se on tehokas. Auto yön yli levossa, lämpitila +3astetta, lämmitin päällä 2h, ja aamulla auton lämpötila salavalikosta katsottuna +43astetta.
    Kyllä ne säteilijät toimii. Kaipa se vaikuttaa positiivisiin kokemuksiin,monta säteilijää on asennettu. Tuntuu siltä, että kutoskoneen haltijat, jotka ovat asennuttaneet säteilijän ovat useimmiten valitelleet sen tehon heikkoutta. Kun taas kasikoneen omistajat, jotka ovat asennuttaneet kaksi säteilijää ovat pääsääntöisesti positiivisemmalla kannalla niiden tehokkuudesta... Mitä olette mieltä tästä yleistyksestä!?

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    en kyllä voi ymmärtää miten tollasiin hintoihin noita osia ja asennuksia jostain saa...

    ohjehinnat osille on

    säteilijä1 113e
    säteilijä2 209e
    johtosarjat sisähaaralla 195e josta sisähaaran osuus 82e

    eli yhteensä 517e. halvin tarjous koko paketista on ollu n.420e ja asennus 150-200e päälle

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎