Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottorinlämmitin E39 540?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoikkas
    replied
    Originally posted by jarkkil View Post
    Hoikkakselle....

Nämä kamat on tilattu Valkeakoskelta Masan autotarvikkeesta. Sillon ei ollu puhetta saatavuus ongelmasta.
    Oliko niin että se tarjous hinta 375e lohkari + sisälämppäri asennuksineen oli vain Raision Autokeskuksessa. Vai eikö Treen Autokeskuksessa tehty samansuuntaista muokattua tarjousta kahdesta säteilijästä asennuksineen mitä Raisiossa tehtiin.
    Kyllä on harmi jos näin on...

Aika suolanen hinta on Valkeakoskella Masan autotarvikkeessa...

Minusta turussa virallisen BMW-huoltoliikkeen ja ns. tavallisen korjaamon välillä ei ole kovin suurta asennushintahaarukkaa. Toki kyseessä on jonkin näköiset tarjoukset asennuksista. Hinnat jotain 130e BMW-huoltoliikkeessä ja tavallisessa korjaamossa suurinpiirtein sama hinta...

Leave a comment:

• jarkkil
    replied
    Hoikkakselle....

Nämä kamat on tilattu Valkeakoskelta Masan autotarvikkeesta. Sillon ei ollu puhetta saatavuus ongelmasta.

Leave a comment:

• jarkkil
    replied
    Ei menny ihan niinku ajattelin, nimittäin soitin Tampereen Autokeskukseen ja sanoivat hinnan olevan asennuksineen 631,- En tiedä oliko hinta varmasti oikea ja pitäiskö vielä soittaa uudestaan johonkin toiseen paikkaan mutta ei tuo enää niin hirveän halpa ollutkaan. kommentteja....

Leave a comment:

• Vehkis
    replied
    Originally posted by hoikkas View Post
    . Aattele 2x säteilijä + sisätilalämmitin 1400w asennettuna yhteensä noin 465e. Taikka sitten pelkät 2x säteilijät 400e.

.
    Itsellä ois muuten vastaava paketti,mutta piti tuo sisälämppäri jättää pois, kun ei työpaikalla kestä sulakkeet.

Leave a comment:

• hoikkas
    replied
    Originally posted by jarkkil View Post
    Voi veljet nyt v.....ttaa!!! Pitäs huomenna hakee juuri -99vm 540 lohkolämmitin kahdella säteilijällä hintaan 365,- ilman asennusta, ja nyt sitten katoin saman Autokeskuksen tarjouksen (jopa sisätila lämmitimellä) hintaan 375....! Saiskohan ton jotenkin viel peruttuu:think

Kovasti yrittävät laittaa kapulaa paikallisen Metro-auton rattaisiin tolla hinnoittelulla.. niin siis ainakin aluks kunnes markkinat rauhoittuu..
    Todella ikävä homma, rahaa ehkä pystyis tässä kohtaa vähän säästämään. Toki tuossa Autokeskuksen tarjouksessa ei ole sitä toista säteilijää, mutta uskoisin sen maksavan tuohon tarjoukseen lisää noin 90-100. Aattele 2x säteilijä + sisätilalämmitin 1400w asennettuna yhteensä noin 465e. Taikka sitten pelkät 2x säteilijät 400e.

Toivottavasti saat kamat jotenkin vaihtoon... Oliko muuten sinun paikallisessa Metroautossa mitään puhetta, että säteiljät olivat loppu tms. Ainakin se toinen puoli on loppu, mahtoiko olla varaosannumeron loppu 871 ja sitä 881:stä oli saatavilla...

Leave a comment:

• jarkkil
    replied
    Originally posted by hoikkas View Post
    Jos ostat itse osat (ilman sisälämppäriä) esim. Turun autotarvikkeesta 273e ja sen päälle työ, esim. Lipposilla, niin hinnaksi tulee tänä päivänä aika tasan 400e. Turusta olen saanut myös kahdelta BMW-huoltoliikkeeltä tarjouksen asennuksineen sekä osineen heidän kautta samaan 400e hintaan!!!!!!!!

Tällä hetkellä ei ole juuri saatavana ainakaan toista säteilijää, on kuulemma loppu Defan maahantuojalta, lisää tulee vuoden vaihteen jälkeen. Näin kertoi Turun autotarvikkeen myyjä viime viikolla...
    Tietty joltain liikkeeltä voi löytyä varastosta molemmat säteilijät. Jaa myyhän yksi foorumin jäsen ko. sarjaa sisälämppärillä hintaan noin 500e.

Itse teetän homman ME-autossa Raisiossa, jotka hommaavat jostain päin mualmaa ne tarvikkeet mahdollisimman pian ja duunaavat ne paikoilleen erikoishintaan (vaikka olenkin ihan tavallinen asiakas).

Kolmas jolta kannattaa tarjousta kysyä on, Autokeskus Raisiossa. Nykyään BMW-huolto ja myynti kuuluu heidän valikoimaan. Heillä on nyt tämän vuoden loppuun kattava huoltotarjous kamppania 1993-2004 malleihin. Sain postissa pari viikkoa sitten tarjouskirjeen koskien juuri E39 mallia (520i-540i). Siellä lämppäri + sisälämppäri toineen ja osineen 375e. Kysyin em. tarjouksesta sovellettua mallia jossa olisi kahden säteilijän osat ja asennus. Tuli vastaus että 400e. Ei paha sekään.

Tässä sinulle mallia Turun seudun suht järkevän hintaisista säteiliöiden asennus/osahinnoista!

Toivottavasti saat hommat rullaamaan
    Voi veljet nyt v.....ttaa!!! Pitäs huomenna hakee juuri -99vm 540 lohkolämmitin kahdella säteilijällä hintaan 365,- ilman asennusta, ja nyt sitten katoin saman Autokeskuksen tarjouksen (jopa sisätila lämmitimellä) hintaan 375....! Saiskohan ton jotenkin viel peruttuu:think

Kovasti yrittävät laittaa kapulaa paikallisen Metro-auton rattaisiin tolla hinnoittelulla.. niin siis ainakin aluks kunnes markkinat rauhoittuu..

Leave a comment:

• hoikkas
    replied
    Jos ostat itse osat (ilman sisälämppäriä) esim. Turun autotarvikkeesta 273e ja sen päälle työ, esim. Lipposilla, niin hinnaksi tulee tänä päivänä aika tasan 400e. Turusta olen saanut myös kahdelta BMW-huoltoliikkeeltä tarjouksen asennuksineen sekä osineen heidän kautta samaan 400e hintaan!!!!!!!!
    p.02-2543679 Autokorjaamo Lipposet, Turku.

Tällä hetkellä ei ole juuri saatavana ainakaan toista säteilijää, on kuulemma loppu Defan maahantuojalta, lisää tulee vuoden vaihteen jälkeen. Näin kertoi Turun autotarvikkeen myyjä viime viikolla...
    Tietty joltain liikkeeltä voi löytyä varastosta molemmat säteilijät. Jaa myyhän yksi foorumin jäsen ko. sarjaa sisälämppärillä hintaan noin 500e.
    Elikkäs kannattanee varmistaa mistä sitten hommat "tilaatkaan", että heillä on varmasti kaikki osat/saatavuus heti puhelimessa.

Itse teetän homman ME-autossa Raisiossa, jotka hommaavat jostain päin mualmaa ne tarvikkeet mahdollisimman pian ja duunaavat ne paikoilleen erikoishintaan (vaikka olenkin ihan tavallinen asiakas).
    p.020-7997640 ME-auto, Raisio.

Kolmas jolta kannattaa tarjousta kysyä on, Autokeskus Raisiossa. Nykyään BMW-huolto ja myynti kuuluu heidän valikoimaan. Heillä on nyt tämän vuoden loppuun kattava huoltotarjous kamppania 1993-2004 malleihin. Sain postissa pari viikkoa sitten tarjouskirjeen koskien juuri E39 mallia (520i-540i). Siellä lämppäri + sisälämppäri toineen ja osineen 375e. Kysyin em. tarjouksesta sovellettua mallia jossa olisi kahden säteilijän osat ja asennus. Tuli vastaus että 400e. Ei paha sekään.
    p.020-5065070 ja Autokeskus, Raisio.

Tässä sinulle mallia Turun seudun suht järkevän hintaisista säteiliöiden asennus/osahinnoista!

Toivottavasti saat hommat rullaamaan
    Last edited by hoikkas; 21-11-2007, 00:41. Reason: nummeroita...

Leave a comment:

• B540iA
    replied
    Originally posted by Vehkis View Post
    Itselle työn teki Autokorjaamo lipposet oy Turusta(suosittelen)

Tarkistin juuri kuitista ja työ,osat,tarvikkeet 455€
    Ps. vaihtoivat samalla katalysaatorin jonka toimitin itse,joten pelkkä lämmitimien asennus luulis maksavan vähän vähemmän.
    Loistavaa, pitääpä soitella huomenna josko uskaltaisivat sanoa kiinteän hinnan!

Leave a comment:

• Vehkis
    replied
    Originally posted by B540iA View Post
    Oliko tuo 400 euroa liikkeessä asennettuna vai jossain muualla? Ongelma on ollut lähinnä kaikissa paikoissa se, ettei kukaan ole luvannut könttäsummaa vaan pelkäävät että ottavat takkiin tuntitöissä. Jos joku sanoisi että 500 eurolla saan paketin,maksan sen mielelläni. Mutta jos arvioidaan että saattaa olla 500 tai sitten tonnin, en viitsi viedä lottoarvontaan..

Periaatteessa ajelen myös Turun suunnalla,joten mikä tahansa liike joka lupaa homman tehdä kiinteään hintaan Tre - Tku - Hki -akselilla kiinnostaa.

Kiitos vastauksista, vielä kun löytyisi jonkun puljun yhteystiedot mitä olette käyttäneet!
    Itselle työn teki Autokorjaamo lipposet oy Turusta(suosittelen)

Tarkistin juuri kuitista ja työ,osat,tarvikkeet 455€
    Ps. vaihtoivat samalla katalysaatorin jonka toimitin itse,joten pelkkä lämmitimien asennus luulis maksavan vähän vähemmän.

Leave a comment:

• B540iA
    replied
    Originally posted by Vehkis View Post
    Itsellä maksoi 400€ säteilylämppärien asennus viime vuonna, joten aika suolaiselta vaikkutas tuo yli 600€.:think
    Oliko tuo 400 euroa liikkeessä asennettuna vai jossain muualla? Ongelma on ollut lähinnä kaikissa paikoissa se, ettei kukaan ole luvannut könttäsummaa vaan pelkäävät että ottavat takkiin tuntitöissä. Jos joku sanoisi että 500 eurolla saan paketin,maksan sen mielelläni. Mutta jos arvioidaan että saattaa olla 500 tai sitten tonnin, en viitsi viedä lottoarvontaan..

Periaatteessa ajelen myös Turun suunnalla,joten mikä tahansa liike joka lupaa homman tehdä kiinteään hintaan Tre - Tku - Hki -akselilla kiinnostaa.

Kiitos vastauksista, vielä kun löytyisi jonkun puljun yhteystiedot mitä olette käyttäneet!

Leave a comment:

• Stone
    replied
    Säteilijöiden asennus 540:een on kolmen tunnin homma jos sen kunnolla tekee. Joutuu ilmeisesti soveltamaan tuota toisen vastuksen kiinnitystä jonkin verran. Jokatapauksessa 600€ on aivan kohtuuton veloitus työstä ja melko lailla paljon vaikka hintaan kuuluisi kaikki laitteet ja johdotkin! Mitähän kyseinen lafka ottaisi Webaston asennuksesta. Jos samalla tuntiveloituksella lasketaan niin hinta olisi jotain hieman vajaa 3000€, koska 12-14 tuntia kaiketi tuo asennus aika on..

Leave a comment:

• Vehkis
    replied
    Itsellä maksoi 400€ säteilylämppärien asennus viime vuonna, joten aika suolaiselta vaikkutas tuo yli 600€.:think

Leave a comment:

• KV1
    replied
    Originally posted by B540iA View Post
    Itselläni olisi edessä säteilylämmittimien asennus 09/99 kaaraan. Olen hieman kysellyt asennuksen hinnasta ja olen saanut vaihtelevia arvioita 600 ja 800 euron välillä töineen.
    Aika suolaisia arvioita olet saanut. Itse laitoin defan säteilijät (hinta johtoineen n. 300€) syksyllä eikä siinä paljoa 2h pidempään saa tuhrittua, autona tosin E38 740 mutta ei kait E39:ssä paljoa ahtaammat paikatkaan ole.

Leave a comment:

• Valkman
    replied
    Jos säteilijät tulee maksamaan edes 500 euroa, niin laita suosiolla webasto.. Saksasta kuitenkin saa uusia vehkeitä halvalla... ja Suomestakin nykyään. On varmasti sen parin satkun lisämaksun arvoinen. Asennukset ja lisävarusteet niissäkin maksaa sitten enemmän.

Olen tehnyt webaston asennustyön maksutta... siis itse. Kenties sopivalla korvauksella myös omaan autoosi
    Last edited by Valkman; 19-11-2007, 22:23.

Leave a comment:

• B540iA
    replied
    Itselläni olisi edessä säteilylämmittimien asennus 09/99 kaaraan. Olen hieman kysellyt asennuksen hinnasta ja olen saanut vaihtelevia arvioita 600 ja 800 euron välillä töineen.

Onko joku tehnyt ko asennustyön Tampereella / Hesassa ja millaiseen hintaan sen on saanut? Eihän sellainen 600 euroa ole paha hinta, mutta ennen kuin saan siitä jonkin varmuuden ettei maksa tonnia, en viitsisi viedä asennukseen...

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎