Merkkiliikkeen testerissä nelospytyn suuttimen "korjausarvo" oli toleranssista (-4,0 - +5,0) pihalla (olisko ollu +5,2). Tämä kuulemma aiheutti pientä ylim. värinää tyhjäkäynnillä ja 2000 kierroksen paikkeilla. Kaveri kertoi, että jos ei Forte-käsittely auta, pitää tehdä suutinremppa (arvio 600 ekeä).
Aikani pureskeltuani teetätin rempan paikallisessa dieselhuoltoliikkeessä (meni 500 ekeä). Päivän päätteeksi kaveri sanoi:"Viitospytyssä on muuten myös liikaa paluuvuotoa. Sama homma sille edessä."
Eikö näitä perkeleen suuttimia voi muutakuin vaihtaa uusiin? Pitääkö näitä kuukauden välein vaihtaa pytty kerrallaan?
Olisko Tampereen seudulla joku joka osais muutakin kuin heittää uutta osaa tilalle? Tai jos ei muuta voi, niin kuka tekisi sitä kohtuuhintaan?
Kiitoksia etukäteen.
Aikani pureskeltuani teetätin rempan paikallisessa dieselhuoltoliikkeessä (meni 500 ekeä). Päivän päätteeksi kaveri sanoi:"Viitospytyssä on muuten myös liikaa paluuvuotoa. Sama homma sille edessä."
Eikö näitä perkeleen suuttimia voi muutakuin vaihtaa uusiin? Pitääkö näitä kuukauden välein vaihtaa pytty kerrallaan?
Olisko Tampereen seudulla joku joka osais muutakin kuin heittää uutta osaa tilalle? Tai jos ei muuta voi, niin kuka tekisi sitä kohtuuhintaan?
Kiitoksia etukäteen.
Comment