Eli miten saan helpoiten parkkitutkan poies päältä, saako sammutettua vai onko sulakkeella mahdollista vaiko ... ?
Auto E39
Taitaa toi sulakejuttukin toimia, mutta jos jaksat irroitella hattuhyllyn, niin löydät sen alta PDC:n "kajarin". Siitä vaan johdot irti, niin johan hiljenee.
Miksi muuten aiot ottaa aika tarpeellisen ja kätevän varusteen pois toiminnasta?
Varmaankin talvea ajatellen. Mikään ei ole niin ihanaa kun se että anturit ovat lumen peitossa ja auto saatana vinkuu kokoajan. Ja jos edessäkin on tutka niin voi vittu sitä meteliä, pakilla huutaa, eteenpäin huutaa. Aina huutaa. Audissa oli kätevästi ihan poiskytkentä nappi kojelaudassa, ihme ettei Bemarissa ole
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Kyllä meikäläisen autosta löytyy konsolista nappi "PDC" mistä koko hoito hiljenee ...
Jos on esim seiskasarjalainen taikka faceliftattu E39, niin on nappi tuon sammutukselle(tutka myös edessä). Jos on vaikka alkupään E39, niin siinä on tutka vain takana -> aina päällä.
Olisko E34:ssa ollut nappi tuon sammutukselle vaikka tutka löytyi vain takapäästä?
Kun alkuperäinen pitäisi mennä päälle vain kun pakilla? Sitten kytkenty sekä etu että perä. Ja sitten on siellä nappi josta saa kytkeä pois. Tai myös päälle ilman pakkia laitamata.
Eli miten saan helpoiten parkkitutkan poies päältä, saako sammutettua vai onko sulakkeella mahdollista vaiko ... ?
Auto E39
Ota hanskalokerosta sulake 21 irti tai ota PDC-modulin virta/väylä-liitin irti, PDC-moduli löytyy akun yläpuolelta. Ota musta liitin irti, se lähtee lukitusvipua kääntämällä.
Ota hanskalokerosta sulake 21 irti tai ota PDC-modulin virta/väylä-liitin irti, PDC-moduli löytyy akun yläpuolelta. Ota musta liitin irti, se lähtee lukitusvipua kääntämällä.
Ota hanskalokerosta sulake 21 irti tai ota PDC-modulin virta/väylä-liitin irti, PDC-moduli löytyy akun yläpuolelta. Ota musta liitin irti, se lähtee lukitusvipua kääntämällä.
Ainakin facelift E39:ssä sulake 21 syöttää myös himmenevää taustapeiliä, joten se lakkaa siis toimimasta.
Tuli hommattua tuollanen E39 Touring ja tuo parkkitutka on mykkänä yksi antureista ei naputa/vast muut kyllä. Kuinkas tuon anturin ottaa irti kun tuntuu olevan helppo juttu ja onko noita mahdollista elvyttää henkiin?
Mää hommasi kans tollase e39 touringi ja mul ku lyö auto käymää ja lähtee pakilla se vinkuu joku 3sek. se jälkee ei o mitää eloo...Vaik peruutan iha liki toista autoo ni ei mitää tietoo mistää. jollai kokemust vastaavast tai tietoo mis vika voi olla?
Mää hommasi kans tollase e39 touringi ja mul ku lyö auto käymää ja lähtee pakilla se vinkuu joku 3sek. se jälkee ei o mitää eloo...Vaik peruutan iha liki toista autoo ni ei mitää tietoo mistää. jollai kokemust vastaavast tai tietoo mis vika voi olla?
Joku antureista rikki. Tuon 3 sek hälyn (yhtenäinen) tarkoitus on kertoa, että järjestelmässä on vika. Ei muuta kuin kokeilemaan, mikä antureista ei "naputa". Search...
Comment