Osaisko kukaan sanoa miten kannattaa asentaa lisävalot e 39 tourinkiin. :think Mistä kärsii ottaa herätevirta ja saako virran jostain muualta kuin suoraan akulta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lisävalot e39 tourinkiin
Collapse
X
-
Itse mietiskelin samaa viime talvena ja päädyin ottamaan virran moottorin päällä olevasta navasta. Porasin sopivan kolon ja siihen rengasliitin/johto ruuvilla kiinni. Heräte "rosvottiin" kaukovalojohdosta normaaliin tapaan ja katkaisijalle sai uitettua piuhan muistaakseni konepellin avausvaijerin läpiviennistä.E46 330 xiA Touring M-Sport II 2002
Ex: E39 528i Touring 1997
Vikakoodien lukua ja nollausta roin ympäristössä.
-
-
Mitkä lyhdyt
laitat ja minne ?
Itse laitoin Hella ff200 ja täytyy sanoa että hyvät valot on.
Syöttö juuri samoin sieltä moottorin päältä.
Kummallekkin puolelle oma sulake ja rele.
Heräte ryöstäjällä pitkien omista johdoista.F10 530i 2012, Havanna Metallic
Ex523 iA Touring , 3/2000 , Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by isa View Postlaitat ja minne ?
Itse laitoin Hella ff200 ja täytyy sanoa että hyvät valot on.
Syöttö juuri samoin sieltä moottorin päältä.
Kummallekkin puolelle oma sulake ja rele.
Heräte ryöstäjällä pitkien omista johdoista.
Eli noin kytkemällä lisäpitkät välähtää joka kerta kun checkcontrol tarkastaa polttimoiden kuntoa. Vähän meinaan vituttaa kun ajaessa lisäpitkät välkkyy noin 2min välein munuaisten sisältä.Käyttis E61 525da -06
ex e39 530 da Touring -01
ex e36 325 -92
ex e39 530 da -99
ex e30 316 ja 325
yms muut merkit
Comment
-
-
OT:
Ite laitoin 50w h7 kiina-xenonit (90e)pitkiin ja näkee todella hyvin. Meinasin vaan että kannattaa kokeilla ensin riittääkö tämä valoteho. Lisä valohin lykkäämällä xenonit saa kyllä taas ihen eritasoista valoa pitkien vlaokenttään...e65 730d
Ex. e21 316,e30 316,e30 318i, e36 325i, e36 325i, e36 328i, e39 530d, e46 320ci, e46 316i...
Comment
-
-
Originally posted by sasha325 View PostVähän meinaan vituttaa kun ajaessa lisäpitkät välkkyy noin 2min välein munuaisten sisältä.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by AMP View PostOT:
Ite laitoin 50w h7 kiina-xenonit (90e)pitkiin ja näkee todella hyvin. Meinasin vaan että kannattaa kokeilla ensin riittääkö tämä valoteho. Lisä valohin lykkäämällä xenonit saa kyllä taas ihen eritasoista valoa pitkien vlaokenttään...
Comment
-
-
Originally posted by Samppae39 View PostSamaa mieltä itsekin, turha lähteä mitään ylimääräsiä pönttöjä. Laittaa xenonit pitkiin, nii näkee varmasti yhtä hyvin ku jollain pikku tuikuilla. Kunnon kattilat on sitte eri asia..
Comment
-
-
Väittäisin että alkuperäisillä facelift umpioilla rakentamalla bi-xenonit "alkuperäiseen tyyliin" (niin että pitkät on lyhyissä) omaa vähintäänkin kilpailutasoisen valotehon, ja jos tämäkään ei riitä niin voihan viritellä vielä xenonit pitkiin umpioihinkin niin varmasti jää kaikenmaailman lisävalot tarpeettomiksi.
Itse olen ainakin todella tyytyväinen vaikka pitkissä umpioissa ei xenoneita olekaan.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
vielä valoista
niin kyllä minulla on jo xenonsarja myös normipitkillä. Pistevaloiksi olen ajatellut noita lisävaloja. Hyvin ne sinne munuaisten sisälle sujahti. Pitkää pätkää kun suijailee keski-suomesta lappiin valoja ei ole koskaan liikaa etenkään tuolla vähän ylempänä. siksi kyselen että sais tuon välkkeen pois. Kävisikö joku vastus herätejohtoon vai onko tuo koodaus ainut ratkaisu?Käyttis E61 525da -06
ex e39 530 da Touring -01
ex e36 325 -92
ex e39 530 da -99
ex e30 316 ja 325
yms muut merkit
Comment
-
-
Originally posted by sasha325 View Postniin kyllä minulla on jo xenonsarja myös normipitkillä. Pistevaloiksi olen ajatellut noita lisävaloja. Hyvin ne sinne munuaisten sisälle sujahti. Pitkää pätkää kun suijailee keski-suomesta lappiin valoja ei ole koskaan liikaa etenkään tuolla vähän ylempänä. siksi kyselen että sais tuon välkkeen pois. Kävisikö joku vastus herätejohtoon vai onko tuo koodaus ainut ratkaisu?Mitäs kautta kuljet?
..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
-
Originally posted by jsr85 View PostKyllä taitaa koodaus olla ainut ratkaisuVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Aiheeseen liittyen..kiinnityksestä...
Originally posted by Hämis View PostOsaisko kukaan sanoa miten kannattaa asentaa lisävalot e 39 tourinkiin. :think Mistä kärsii ottaa herätevirta ja saako virran jostain muualta kuin suoraan akulta?
Comment
-
Comment