Koko mittaristo lähtee pois ja on kii ylä reunastaan kahdella torx kantasella ruuvilla e39 itää irrottaa siinä mittaristo ympärillä olevat muovit tms.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Torxien lisäksi mittariston alapuolella koristelistojen alla on ristipääruuvit. Listat on työnnettävilla tapeilla kiinni. Nylkytä varovasti ettei mene poikki.
Mittariston lasi on mittaristossa kiinni ja tarvii omat temppunsa, että saa irti.
Muistaakseni siittä on ollut täällä juttua.
Itse laitoin rinkulat omaani ottamatta lasia irti...rinkulat saa ujutettua siitä takakautta läpi pientä väkivaltaa käyttäen. Lasin irroituksessa on omat temppunsa kun on liimattu kiinni siihen mustaan muoviin...irtoaa jollain dremelillä yms, mutta sitten se on liimattava takaisin niin ettei sitä jälkikäteen näe...itseäni häiritsee yksi sormenjälki joka eksyi lasin sisäpuolelle...näkyy silloin kun on kylmä auto ja mittariston lasi huurussa. Pitää purkaa joku päivä.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Itse laitoin rinkulat omaani ottamatta lasia irti...rinkulat saa ujutettua siitä takakautta läpi pientä väkivaltaa käyttäen. Lasin irroituksessa on omat temppunsa kun on liimattu kiinni siihen mustaan muoviin...irtoaa jollain dremelillä yms, mutta sitten se on liimattava takaisin niin ettei sitä jälkikäteen näe...itseäni häiritsee yksi sormenjälki joka eksyi lasin sisäpuolelle...näkyy silloin kun on kylmä auto ja mittariston lasi huurussa. Pitää purkaa joku päivä.
heh, no ei tarvi mitään väkivaltaa käyttää. lasi lähtee muovikehyksen kanssa nätisti irti, kun mittarin takaa + malliset kiinnikkeet kääntää niin, että ne tulee reistä läpi. vaikea selittää, mutta eiköhän tuon ymmärrä, kun katsoo mittarin takaa. ruuveja ei ole.
Comment