muutaman viikon on saanut starttailla sekunnin pari pitempään kuin normaalisti. menin sitten tänään katsastamaan autoa, leima tuli ja kaikki hyvin. meinasin lähteä iloisin mielin nosturilta kotiin.. eipä lähtenytkään enää käymään... katsastusmies anto vähän apua työntämällä ja lähtikin käymään. aattelin että akku on loppu ja silta seisomalta ostamaan uutta akkua auto koko ajan käynnissä. vaihdoin akun ja kas kummaa ei auttanut.
tutkin inpalla vikakoodeja "7717 rpm sensor (crankshaft sensor signal dynamic plausible)" oli jäänyt muistiin juuri niillä kilsoilla kun olin katsastuskonttorilla. eli ilmeisesti on nyt sitten joko kampiakselin tai nokka-akselin tunnistin pimeänä. nyt pitäs mennä vielä tutkimaan josko parin tunnin jälkeen lähtee käymään. olen 2 kertaa saanut auton käymään tän tapauksen jälkeen. töihinkin pitäis päästä huomenna, mutta eipä taida poppakonstit auttaa tähän hätään. kun auto lähtee käymään niin toimii täysin normaalisti.
voiko tuon sivuhuomautuksen (crankshaft sensor signal dynamic plausible) perusteella todeta että vika olisi kampuran tunnistimessa vai voiko vika olla silti kummassa vaan? pikaista apua toivoen!
tutkin inpalla vikakoodeja "7717 rpm sensor (crankshaft sensor signal dynamic plausible)" oli jäänyt muistiin juuri niillä kilsoilla kun olin katsastuskonttorilla. eli ilmeisesti on nyt sitten joko kampiakselin tai nokka-akselin tunnistin pimeänä. nyt pitäs mennä vielä tutkimaan josko parin tunnin jälkeen lähtee käymään. olen 2 kertaa saanut auton käymään tän tapauksen jälkeen. töihinkin pitäis päästä huomenna, mutta eipä taida poppakonstit auttaa tähän hätään. kun auto lähtee käymään niin toimii täysin normaalisti.
voiko tuon sivuhuomautuksen (crankshaft sensor signal dynamic plausible) perusteella todeta että vika olisi kampuran tunnistimessa vai voiko vika olla silti kummassa vaan? pikaista apua toivoen!
Comment