Jo pari-kolme kertaa tehnyt moisen tempun, eli pukkaa nesteet paisarin korkista (ainakin) pihalle, eli ilmeisesti painetta järjestelmässä. Tämän tapahtumasarjan huomaa yleensä siitä että alkaa tulla matkustajan puoleisista suuttimista ensimmäisenä kylmää, tässävaiheessa kun sammuttaa auton ei lämmöt ehdi juuri yli puolenvälin nousta.
Kummallista tässä on se, että kun ilmailee järjestelmän auto toimii pari-kolmekin viikkoa ilman ongelmia ja sitten taas sama juttu.
Saksanpään kuiteista toukokuulta:
1EIN60 Wasserpumpe erneuern 69,50e (Vesipumppu vai joku pesurin pumppu?)
BH2190 Thermostat BMW 22,54e
Eli jokin ilmeisesti aiheuttaa paineen järjestelmään, mutta mikä?
Voiko vajaa nesteinen kone käydä takapäästään vaarallisen kuumana vaikka lämpömittari on suurinpiirtein puolessa välissä?
Kummallista tässä on se, että kun ilmailee järjestelmän auto toimii pari-kolmekin viikkoa ilman ongelmia ja sitten taas sama juttu.
Saksanpään kuiteista toukokuulta:
1EIN60 Wasserpumpe erneuern 69,50e (Vesipumppu vai joku pesurin pumppu?)
BH2190 Thermostat BMW 22,54e
Eli jokin ilmeisesti aiheuttaa paineen järjestelmään, mutta mikä?
Voiko vajaa nesteinen kone käydä takapäästään vaarallisen kuumana vaikka lämpömittari on suurinpiirtein puolessa välissä?
Comment