Onko nestepuolelle tehty mitään remppoja?Vaihdeltu siis osia,termaria tai vesipumppua?Jos on tehty jossain vaiheessa,niin olisiko kuitenkin ilmaa järjestelmässä,vaikka "pytty" näyttäsikin olevan täynnä?
Onko nestepuolelle tehty mitään remppoja?Vaihdeltu siis osia,termaria tai vesipumppua?Jos on tehty jossain vaiheessa,niin olisiko kuitenkin ilmaa järjestelmässä,vaikka "pytty" näyttäsikin olevan täynnä?
Ei ole sata varmaa tietoa, mutta itsellä vastaavia oireita ja kaiken tutkimisen jälkeen olen päätynyt siihen, että pakko olla vika sähköisessä kiertovesipumpussa. Itseltä kaikki muut paikat ja ilmat käyty läpi, mutta mikään ei auta. Pumppua en ole vielä tarkistanut, menee aukaisuun vasta kevätpuolella kun ei pahemmin haittaa kun pitää kierroksia.
Ei ole sata varmaa tietoa, mutta itsellä vastaavia oireita ja kaiken tutkimisen jälkeen olen päätynyt siihen, että pakko olla vika sähköisessä kiertovesipumpussa. Itseltä kaikki muut paikat ja ilmat käyty läpi, mutta mikään ei auta. Pumppua en ole vielä tarkistanut, menee aukaisuun vasta kevätpuolella kun ei pahemmin haittaa kun pitää kierroksia.
Makro
Joo vika vois olla siellä pitääpä tutkia pumppu. KITOOS!!
Jeps ja mun autossa oli sama viak tosin e30 ja m40b16 mutta silti. Ajelin tuossa pari kuukautta ja aina kylmää ku pysähty... niin sitten otin asiakseni ja ilmasin vesikierron ja menihän sinne 1.5 litraa nestettä lisää ja nyt tulee sitä lämmintä, en tiedä voiko tuota systeemiä ilmata mutta aina kannattaa yrittää:think
Paljon maksoi pumppu ja vaihto? Vaikuttais että tuossa omassa kiesissä ois sama vika, kylläkin puhaltaa lämmintä vänkärin puolelle, ei kuskin puolelle tai takatiloihin. Kierroksia antamalla lämmintä alkaa tuleen ainakin kuskin puolelta, takatilan puhallusta kerenny tarkistaan vielä.
ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Kyllä se on tuo kiertovesipumppu. Kävin tänää samalla asialla merkkiliikeessä. Se on sähköinen ja on eri asia kun "vesipumppu"
Hintaa osalle taisi tulla ~250€ ilman asennusta.
Veikkaan että sulla kumminkin nousee lämpömittari ihan kohdalleen mittaristossa... Näin ainakin minulla.
Juu, eli lämmintä tulee tyhjäkäynnillä vänkärin puolelle ja kierroksilla vasta kuskin puolelle ja taakse puhaltaa vaan kylmää joka tilanteessa, onko sielä joku magneettiventtiili joka vois jumittaa ja tehä ton?
ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Juu, eli lämmintä tulee tyhjäkäynnillä vänkärin puolelle ja kierroksilla vasta kuskin puolelle ja taakse puhaltaa vaan kylmää joka tilanteessa, onko sielä joku magneettiventtiili joka vois jumittaa ja tehä ton?
Comment