Moro!
No niin nyt on sitten talossa taas yksi kapine lisää, eli sattui löytymään toi 540 E39 projekti, joten ne m5 E34 haaveet siirsin syrjään ja päädyin sitten 540:n : ).
Tämän topicin saa siirtää esim. projekteihin, jos siltä tuntuu, en tiedä kumpaanko paremmin kuuluu.
Nyt siis mutamia kysymyksiä joihin toivoisin fakta tietoa, joita selvitän myös merkkiliikkeistä. yms. tarinaa
Eli kyseessä on:
bmw 540iA touring 1998 moottorivaurioinen saksantuonti (ollut jo suomessa kilvissä)
moottori mikä nyt siihen tarkoitus vaihtaa
bmw 540iA 1998 sedanista alkup. suomiauto.
- Eli mielestäni pitäisi käydä keskenään ihan vaihtamalla töpseli töpseliin ja moottori kiinni vaihteistoon ja kardaani paikoilleen.....eikö?
- Miten kytken airbagit pois etteivät poksahda keulaa purkaessa?
- Onko vaihto helpoin/mahdollista tehdä eteenpäin eli. purkaa valot yms naamapellit pois ja lähtiskö moottori ja vaihteisto eteenpäin yhtenä pakettina, jolloin voisi lattialla liittää vaihteiston "uuteen" koneeseen ja työntää pakettina takaisin.
moottorilla joka tulee paikoilleen on ajettu 140tkm.
joten mitä siihen kannattaa vaihtaa nyt, kun se on irrallaan
-vesipumppu?
-venakopan tiivisteet
-?
-?
Vastailkaa ja kertoilkaa vinkkejä yms. päivitän topiccia sitä mukaa, kun asioita selviää ja kysymyksiä esiintyy, sekä homma pääsee alkuun ja eteenpäin.
No niin nyt on sitten talossa taas yksi kapine lisää, eli sattui löytymään toi 540 E39 projekti, joten ne m5 E34 haaveet siirsin syrjään ja päädyin sitten 540:n : ).
Tämän topicin saa siirtää esim. projekteihin, jos siltä tuntuu, en tiedä kumpaanko paremmin kuuluu.
Nyt siis mutamia kysymyksiä joihin toivoisin fakta tietoa, joita selvitän myös merkkiliikkeistä. yms. tarinaa
Eli kyseessä on:
bmw 540iA touring 1998 moottorivaurioinen saksantuonti (ollut jo suomessa kilvissä)
moottori mikä nyt siihen tarkoitus vaihtaa
bmw 540iA 1998 sedanista alkup. suomiauto.
- Eli mielestäni pitäisi käydä keskenään ihan vaihtamalla töpseli töpseliin ja moottori kiinni vaihteistoon ja kardaani paikoilleen.....eikö?
- Miten kytken airbagit pois etteivät poksahda keulaa purkaessa?
- Onko vaihto helpoin/mahdollista tehdä eteenpäin eli. purkaa valot yms naamapellit pois ja lähtiskö moottori ja vaihteisto eteenpäin yhtenä pakettina, jolloin voisi lattialla liittää vaihteiston "uuteen" koneeseen ja työntää pakettina takaisin.
moottorilla joka tulee paikoilleen on ajettu 140tkm.
joten mitä siihen kannattaa vaihtaa nyt, kun se on irrallaan
-vesipumppu?
-venakopan tiivisteet
-?
-?
Vastailkaa ja kertoilkaa vinkkejä yms. päivitän topiccia sitä mukaa, kun asioita selviää ja kysymyksiä esiintyy, sekä homma pääsee alkuun ja eteenpäin.
Comment