Make78 ilmoitti ongelmastaan marraskuussa 2004: "Starttasin auton aamulla ja kas kummaa ei mennyt D:llä 1-vaihde silmään. Huomasin että laatikko luistattaa 1. No aamulla tietysti kiire ja eikun pakko 2 silmään ja heti lähti liikkeelle. En kuitenkaan pitkään vinguttanut 1:llä kun jo vaihdoin pakko 3 ja niin kohta pistin jo D-vaihteen päälle. Mukavasti mentiin kunnes tultiin liikennevaloihin ja jouduin pysähtymään. Aikani seisottuani valoissa ei D-vaihteella liikkeelle lähtö taaskaan onnistunut, joten 2 silmään . Yritin toki muillakin vaihteilla liikkeelle lähtöä, mutta ei lähde liikkeelle muulla kuin 2vaihteella. Missä vika?
Minulla alkoivat täsmälleen samat oireet 5.2. 2007 (523i vm -96, ajettu 150000). Merkkihuollossa (Wetteri, Oulu) 15.2. todettiin, että oljynlauhdutin vuotaa. (öljyä oli jo vajennut puolet (2.5 l). Uusi lauhdutin + suodatin + tiiviste sekä öljyt laitettiin eilen, mutta laatikko luistaa edelleen kylmänä. Sisälämpöisenä heti huollon jälkeen vaikutti toimivan. Laatikon uusimista (4000-5000€) suositeltiin seuraavaksi. Onko edullisempia neuvoja???
Minulla alkoivat täsmälleen samat oireet 5.2. 2007 (523i vm -96, ajettu 150000). Merkkihuollossa (Wetteri, Oulu) 15.2. todettiin, että oljynlauhdutin vuotaa. (öljyä oli jo vajennut puolet (2.5 l). Uusi lauhdutin + suodatin + tiiviste sekä öljyt laitettiin eilen, mutta laatikko luistaa edelleen kylmänä. Sisälämpöisenä heti huollon jälkeen vaikutti toimivan. Laatikon uusimista (4000-5000€) suositeltiin seuraavaksi. Onko edullisempia neuvoja???
Comment