Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 530D vesipumppu tarvike vai alkuperäinen?

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • schwarze
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2004
    • 2017
    • Kangasala

    #16
    Originally posted by Pekuz View Post
    Mistä ostit tällaisen Kobelschmidt merkkisen pumpun?
    Kl-varaosista tuli.
    Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
    Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

    Comment

    • api-75
      Bimmer Rookie
      • May 2011
      • 30
      • Espoo

      #17
      Pitäisi nopeasti saada vesipumppu, onko Motonetin 30-9646 sopiva tuohon 10/2003 valmistettuun 530D:hen? Ilmeisesti jonkin verran on ollut sekaannusta tuon uudemman ja vanhemman mallin kanssa?
      E39 530dA Touring -03

      Comment

      • MakeJ
        BTCF Member
        • Jun 2005
        • 324
        • Hml

        #18
        Originally posted by api-75 View Post
        Pitäisi nopeasti saada vesipumppu, onko Motonetin 30-9646 sopiva tuohon 10/2003 valmistettuun 530D:hen? Ilmeisesti jonkin verran on ollut sekaannusta tuon uudemman ja vanhemman mallin kanssa?
        Tuon pitäisi olla sopiva. Ero noissa on termostaatin kiinitys paikoissa.
        E60 535dA LCI -07 M-sport
        E39 530dAT -99 "M-sport"

        Comment

        • api-75
          Bimmer Rookie
          • May 2011
          • 30
          • Espoo

          #19
          Noniin... Vesipumppu ja päätermari vaihdettu onnistuneesti. Motonetin 30-9646 oli tosiaan sopiva tähän yksilöön. Merkki ja malli oli ainakin tällä kertaa Graf PA1053 ja metallisella siivellä.
          Tässä yksilössä myöskin tuli tiiviste mukana, jossain tarvikeosassa se on ilmeisesti puuttunut kokonaan.

          Alkuperäinen pumppu oli INA ja muovisella siivellä (joka oli jo melkoisen kovettunut, sillä tallin lattialle pudotessa hajosi osiin). Myöskin alkuperäisen pumpun akselissa oli melkoisesti välystä, vaikka mittarissa onkin "vasta" 168tkm.
          E39 530dA Touring -03

          Comment

          • Clavurion
            BTCF Member
            • Feb 2005
            • 9158
            • Oulu

            #20
            Taitaa olla tuurikauppaa, miten nuo kestää. Omaan vaihdoin aikoinaan profylaktisesti vesipumpun, kun mittarissa oli 205 tkm. Alkuperäinen INA oli aivan tikissä laakeroinnin ja siipien osalta.
            E39 530dA -02 M-Sport
            E53 X5 3.0dA -06 Sport
            * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
            Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

            Comment

            Working...
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎